Topvar prináša svojím štamgastom kvalitu do prevádzok

V štvrtok 20. júna navštívi prievidzkú krčmu U Valacha sládek značky Topvar Ján Píry.

Značka Topvar je už od svojho vzniku garantom vysokej kvality, čomu zodpovedá aj množstvo prestížnych ocenení, z ktorých najaktuálnejším je zisk bronzovej pivnej korunky za 10% variant a striebornej pivnej korunky za tmavý variant Marína. S rovnakou starostlivosťou pristupuje aj k jednotlivým prevádzkam a štamgastom v rôznych kútoch západného Slovenska. Dôkazom toho sú aj najnovšie dva projekty, ktoré ľuďom interaktívnou formou prinášajú možnosť dozvedieť sa mnoho zaujímavých informácií.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
0 seconds of 0 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
00:00
00:00
 
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Večery s majstrom

Prostredníctvom projektu s názvom „Večery so sládkom“ navštívi Topvar v najbližších mesiacoch 30 vybraných prevádzok na západnom Slovensku. Pod vedením topoľčianskeho pivovarníckeho majstra Jána Píryho sa ľudia dozvedia mnoho zaujímavostí o histórii, výrobe či optimálnej starostlivosti o ich obľúbené pivo. Jedno z týchto stretnutí sa uskutoční vo štvrtok 20. júna v krčme U Valacha v Prievidzi. V rámci neformálneho stretnutia so sládkom budú mať ľudia možnosť vyskúšať rôzne spôsoby čapovania piva, ku ktorým dostanú od pivovarníckeho majstra aj kvalifikované typy a triky a dozvedia sa tiež, čo všetko ovplyvňuje kvalitu zlatistého moku . Prítomní štamgasti budú môcť tiež absolvovať vedomostný test, za ktorého úspešné zodpovedanie získajú diplom pivného znalca spolu s darčekmi. Svoju odbornosť si otestujú aj hlavní výčapníci daných prevádzok, ktorí po úspešnom absolvovaní získajú CERTIFIKÁT – MAJSTRI SVOJHO REMESLA s podpisom pivovarníckeho majstra Jána Píryho i podpisom úspešného majstra výčapníka. „Cieľom tejto aktivity je sprostredkovať personalizáciu kvality cez dvoch hlavných garantov – pivovarníckeho majstra Jána Píryho, ako aj samotných výčapníkov v jednotlivých prevádzkach. Podujatia budú svojim priebehom jedinečné, keďže každá zúčastnená prevádzka pridá ruku k dielu v podobe vlastného sprievodného programu,“ hovorí Mgr. Naďa Kasalová, brand manažérka značky Topvar.

Bližšie informácie k termínom a miestam jednotlivých podujatí nájdete na www.topvar.sk

Netradičný a ambiciózny projekt pre každého

Budovanie vzťahov a lojality s jednotlivými prevádzkami i samotnými spotrebiteľmi je téma, ktorou sa zaoberá aj veľmi ambiciózny projekt s názvom „Tavern koncept“. Svojou podstatou ide o veľmi ojedinelú aktivitu. Ponúkať zákazníkom kvalitné pivo totiž nestačí. Rovnako dôležité je, aby sa hostia v danej prevádzke aj dobre cítili a mali chuť sa znova vrátiť. Príjemnú atmosféru je možné dosiahnuť kombináciou viacerých faktorov – priateľský a milý personál, kvalitné služby, útulné prostredie a pekný interiér. „Snažíme sa pomáhať tam, kde to pre danú prevádzku aj naozaj dáva zmysel. Prichádzame s komplexným riešením, ktorého cieľom je zvyšovanie imidžu a atraktivity daného miesta. Pomáhame majiteľom, aby ich podnik získal nový vzhľad - od farby stien, cez interiérové doplnky až po zmenu dispozičného riešenia. Štamgastom a ich krčme prispôsobujeme aj naše komunikačné materiály, aby sa vo svojom obľúbenom podniku cítili ako doma. Prečo by aj oni nemali mať právo na útulné a pekné prostredie. Z dôvodu zvyšovania kvality nášho piva sme vynašli inovatívny spôsob jeho skladovania. Chladí sa priamo v pulte, ktorý je zo skla a nerezu, na optimálnu skladovaciu teplotu 10-15°C. Okrem kontroly a udržiavania optimálnej teploty piva, ktorá vo výraznej miere vplýva na jeho kvalitu, tak hosťom poskytuje aj pridaný estetický zážitok. Majú možnosť akoby nahliadnuť do „pivnej pivnice“ priamo zo svojich obľúbených miest. Každý milovník Topvaru sa tak rád do prevádzky vracia, pretože v sebe odráža emóciu značky, ktorej záleží na svojich štamgastoch a zároveň spája dobré pivo s pekným miestom a príjemnou atmosférou. Momentálne sme dokončili piatu prevádzku a začíname práce so šiestou. Našim cieľom je vybudovať, v rámci možností, menšiu sieť ukážkových prevádzok, ktoré sprostredkujú svojim hosťom netradičný zážitok s pohárom kvalitného piva,“ prezrádza o projekte Mgr. Naďa Kasalová, brand manažérka značky Topvar.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Horná Nitra

Komerčné články

  1. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  2. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  6. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Šéf nemocníc v Šaci Sabol: Nemôžeme byť spokojní s počtom roboti
  2. Chcete dokonalé zuby? Čo vám reklamy nepovedia
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  6. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  7. Štartuje prvý ročník Fjällräven Campfire Česko a Slovensko
  8. Katarína Brychtová: Každý nový začiatok je dobrý
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 85 276
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 20 554
  3. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 10 294
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 448
  5. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 6 456
  6. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 5 363
  7. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 5 222
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky 4 431
  1. Tupou Ceruzou: Trump vs. Čína
  2. Marcel Rebro: SMERácka kádrovačka
  3. Rudolfa Vallová: Prečo nám dnešok pripomína čas II. svetovej vojny?
  4. Vladimír Bojničan: Prečo je “Desatoro” morálne neakceptovateľné v dnešnej modernej spoločnosti
  5. Radko Mačuha: Fico vymenil Troškovú za Bombica.
  6. Ján Škerko: Prečo vláda nezvládla slintačku a krívačku? Lebo sama je ňou postihnutá
  7. Teodor Dlužanský: Vážení zamestnanci okrem verejného sektora – štát ďakuje!
  8. Juraj Tušš: Intelektuáli, blogeri, na slovíčko prosím – Zmysluplné využitie umelej inteligencie "ChatGPT" v dnešnej dobe.
  1. Rado Surovka: Raši dostal padáka 80 726
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 589
  3. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 39 421
  4. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 19 136
  5. Martina Paulenová: Dozvedeli sme sa zlú správu 15 674
  6. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 15 485
  7. Otilia Horrocks: Odporné, príšerné, drzé, nechutné 11 978
  8. Juraj Kumičák: ...radšej choďte kravy pásť... 10 873
  1. Tupou Ceruzou: Trump vs. Čína
  2. Marcel Rebro: SMERácka kádrovačka
  3. Radko Mačuha: Fico vymenil Troškovú za Bombica.
  4. INESS: Ekonomika Ruska a tri vojnové roky
  5. Věra Tepličková: Býky za vlasť padajú, gule nám tu chýbajú
  6. Radko Mačuha: Slavín nieje Slovenská socha Slobody.
  7. Tupou Ceruzou: Businessman
  8. Marcel Rebro: Rusi bombardujú energetickú infraštruktúru, Slováci elektrifikujú ukrajinské zákopy
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy z Správy Prievidza a Bojnice - aktuálne spravodajstvo na dnes| MY Horná Nitra

Vodič prežil silný náraz do stromu.


Veľkonočné sviatky sa nezadržateľne blížia a s nimi aj túžba po typických pokrmoch cez sladkého baránka, koláčiky, až po slané pochutiny.


Stroj hostí sa zasekol tri minúty pred koncom. Stav série je 1:1


Ilustračná fotografia.

Mužovi hrozí až osemročné väzenie.


1
  1. Tupou Ceruzou: Trump vs. Čína
  2. Marcel Rebro: SMERácka kádrovačka
  3. Rudolfa Vallová: Prečo nám dnešok pripomína čas II. svetovej vojny?
  4. Vladimír Bojničan: Prečo je “Desatoro” morálne neakceptovateľné v dnešnej modernej spoločnosti
  5. Radko Mačuha: Fico vymenil Troškovú za Bombica.
  6. Ján Škerko: Prečo vláda nezvládla slintačku a krívačku? Lebo sama je ňou postihnutá
  7. Teodor Dlužanský: Vážení zamestnanci okrem verejného sektora – štát ďakuje!
  8. Juraj Tušš: Intelektuáli, blogeri, na slovíčko prosím – Zmysluplné využitie umelej inteligencie "ChatGPT" v dnešnej dobe.
  1. Rado Surovka: Raši dostal padáka 80 726
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 589
  3. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 39 421
  4. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 19 136
  5. Martina Paulenová: Dozvedeli sme sa zlú správu 15 674
  6. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 15 485
  7. Otilia Horrocks: Odporné, príšerné, drzé, nechutné 11 978
  8. Juraj Kumičák: ...radšej choďte kravy pásť... 10 873
  1. Tupou Ceruzou: Trump vs. Čína
  2. Marcel Rebro: SMERácka kádrovačka
  3. Radko Mačuha: Fico vymenil Troškovú za Bombica.
  4. INESS: Ekonomika Ruska a tri vojnové roky
  5. Věra Tepličková: Býky za vlasť padajú, gule nám tu chýbajú
  6. Radko Mačuha: Slavín nieje Slovenská socha Slobody.
  7. Tupou Ceruzou: Businessman
  8. Marcel Rebro: Rusi bombardujú energetickú infraštruktúru, Slováci elektrifikujú ukrajinské zákopy

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu