PRIEVIDZA. Druháci z Obchodnej akadémie v Prievidzi pripravili v rámci krúžku Podnikanie v cestovnom ruchu projekt „prievidzaUP“ - beh do schodov. Išlo o beh do kaviarne Top caffe v Prievidzi. Samotnou akciou v marci sa však práca žiakov neskončila.
Spracovali všetky materiály, zostrihali video záznamy, zosumarizovali foto materiál a pripravili koncepciu na veľtrh cestovného ruchu, ktorý sa konal v Košiciach.
Beh do schodov prievidzaUP bol úspešný
Niesol názov Vitajte v našom regióne. V silnej konkurencii 45 škôl z celého Slovenska kolektív žiakov 2.B z obchodnej akadémie získal prvé miesto v kategórii najkreatívnejší tím.
„Veľtrh bol veľmi náročný, v silnej celoslovenskej konkurencii sme šesť hodín prezentovali náš projekt a aj Prievidzu a celú hornú Nitru. Sme veľmi radi, že práve náš projekt zaujal v kategórii kreativity a bol vyhodnotený ako najkretívnejší,“ povedala Katarína Pavlíčková, „šéfka“ súťažného kolektívu.
Žiaci obchodnej akadémie prvýkrát vyhrali veľtrh v roku 2001 a teraz, počas desiateho výročia, sa im to podarilo opäť.
Autor: Stanislav Malega