Ples, oslava storočnice aj futbalový deň detí. Baníci "žijú" nielen na trávniku

O budovaní silnej značky FC Baník Horná Nitra a množstve pripravovaných športovo – kultúrnych podujatí sme sa rozprávali s Jánom Kulichom.

PRIEVIDZA. Výsledky na ihriskách sú pre futbalový klub jedna vec, na strane druhej je to ale aj o budovaní potrebného zázemia a imidžu, prezentovaní značky na verejnosti, spolupráci s fanúšikmi a organizovaní podporných podujatí.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aj v marketingu sa napreduje systematickými krokmi

Z hľadiska marketingu nad všetkými podobnými aktivitami drží ruku Ján Kulich, ktorý má za sebou už viac ako tristo projektov v oblasti kultúry a športu v našom regióne.

Bol prvý, kto „priniesol“ Karla Gotta do Prievidze a to dokonca trikrát v priebehu dvoch rokov vrátane výstavy jeho obrazov. Ďalších šesť koncertov najpopulárnejšieho Slávika zabezpečoval v rámci celého Slovenska. Do nášho regiónu však dotiahol i svetovú hviezdu v podobe škótskej rockovej legendy Nazareth, Luciu Bílú, Fragile, Dana Nekonečného, Daniela Bártu, Milana Lasicu, Janu Kirschner, Bobana Markoviča, Davida Kollera a mnohých ďalších.

„Režíroval“ taktiež basketbalovú exhibíciu umelcov proti MBK Handlová, tenisovú exhibíciu s predstaviteľmi sitkomu MAFstory alebo medzinárodný workshop brazílskeho bojového umenia capoeira.

„Mojou úlohou je posilňovať imidž klubu, pracovať s fanúšikmi, propagovať klub, prezentovať ho širokej verejnosti, získavať partnerov, organizovať podporné akcie, zastrešovať ponuku fanúšikovských predmetov či spravovať oficiálne webové stránky klubu FC Baník Horná Nitra. Je toho dosť, ale kroky klubu sú systematické a stotožňujem sa s cieľmi Baníka, tak všetko robím s nadšením,“ stručne zhrnul Ján Kulich svoju prácu v štruktúrach klubu.

Partneri nielen dávajú, ale i dostávajú

Do projektu partnerskej siete sponzorov a podporovateľov klubu neustále pribúdajú noví partneri.

„Náš klub má veľmi silný imidž, tvoria ho profesionáli ako napríklad Roman Turcel, ktorý úžasne zrealizoval víziu loga ale i celkových vizuálov klubu. Samozrejme, že to, čo je najdôležitejšie, je futbal, takže aj vďaka výborným výkonom chalanov vo všetkých družstvách a práci trénerov ide všetko podľa vytýčených predstáv,“ pokračoval.

„Naša práca je systematická, má vízie, ciele a logiku. To je to, čo zaberá aj na partnerov. Tí totiž nielen dávajú, ale aj dostávajú. Profesionálnu reklamu a hlavne osobný prístup. Vytvorili sme unikátny katalóg, vďaka ktorému o sebe naši partneri vedia, môžu medzi sebou za zvýhodnených podmienok obchodovať a informovať sa o produktoch, službách a aktuálnych ponukách. Je to ucelený komplex služieb, ktorý ponúka marketing FC Baník Horná Nitra od reklamy na štadióne až po mediálnych partnerov. Navyše je tu možnosť ďalších benefitov, ako boli výjazdy s klubom na zápasy bratislavského Slovana v rámci Európskej ligy UEFA či čerpanie zliav na klubové predmety,“ predostrel fungovanie spolupráce klubu s jeho partnermi.

V súčasnosti pokračuje i hľadanie ďalšieho sponzora na úrovni generálneho partnera.

„Čaká nás hneď niekoľko jednaní s potenciálnymi partnermi. Viac však nemôžeme prezradiť. Iba to, že na tom pracujeme a neprestaneme pokiaľ ďalšieho generálneho sponzora nezískame,“ doplnil Ján Kulich.

Množstvo akcií aj mimo trávnika

Zámerom klubu na marketingovom poli je i organizovanie športovo-kultúrnych podujatí. Na budúci rok 18. februára je pripravený Bál futbalistov a partnerov klubu FC Baník Horná Nitra, plánuje sa futbalový Deň detí, Handlovú čaká oslava storočnice futbalu, bude aj futbalový Mikuláš.

„Postupne budeme pripravovať a spúšťať projekty na vrátenie zašlej slávy futbalu v regióne. Samozrejme, že budeme pripravovať aj série prípravných zápasov, vytipované máme zaujímavé špičkové tímy. Chceme, aby bol futbal prvým športom regiónu tak, ako tomu bolo kedysi. Sme presvedčení, že futbal má každý z nás v sebe. Určite nás čaká prezentácia aj našich najmenších nádejí na podporných akciách v súvislosti s nábormi nových členov. Pripravujeme tiež hudobnú súťaž s cieľom vytvoriť hymnu pre FC Baník Horná Nitra. Nápadov je množstvo a niektoré z nich budú môcť naši fanúšikovia zažiť hneď v budúcom roku,“ poodhalil tajomstvá z klubovej kuchyne.

Dresy pre fanúšikov na mieru

Čo by to bol za klub bez poriadnych fanúšikovských predmetov? Aj na tom sa neustále pracuje.

Vo Fan shope sú momentálne v predaji dva druhy šálov, šnúrka na krk, prívesok na kľúče, náramok na ruku a sedák. Do ponuky už pribudol aj dres, na ktorý si budú môcť fanúšikovia doplniť svoje vlastné meno, prezývku alebo obľúbené číslo.

„Vo výhľade máme tiež ďalšie predmety, ale tie budeme dopĺňať a predstavovať postupne, chceme, aby bol Baník stále aktuálny a zaujímavý,“ vyjadril sa na margo fanshopu.

Klubové predmety sa dajú zakúpiť nielen cez internetový predaj na webových stránkach klubu, ale aj v pube Kopačka na futbalovom štadióne v Prievidzi.

Nápadov je viac než dosť

Už dávnejšie vedenie Baníkov avizovalo plány na spustenie vlastnej televíznej relácie či videozóny v rámci klubovej stránky.

„Sme presvedčení, že televízna relácia o futbale bude veľmi žiadaná a populárna. Chce to však ešte veľa práce a to nielen v marketingu, ale aj v samotnom futbale,“ povedal Ján Kulich.

Samotná webová stránka klubu je neustále aktualizovaná a už čoskoro na nej pribudne Clear Fan Zóna, ktorá bude viditeľná len registrovaným fanúšikom po prihlásení sa.

„Bude to akási neoficiálna stránka Baníka, kde budú môcť fanúšikovia písať blogy, vkladať novinky, komunikovať s marketingom, podieľať sa na tvorbe marketingu či texte hymny. Špecialitou bude aj takzvaný červený email, ktorý im umožní kontaktovať priamo prezidenta nášho klubu,“ doplnil.

Aké karty má ešte klubový marketing v talóne?

„Čaká nás množstvo súťaží o fanúšikovské predmety, ktoré však budú prebiehať voľne a dlhodobejšie. Odmenení budú aj stáli prispievatelia a najaktívnejší členovia fanklubu. O všetkom budeme včas a v dostatočnom predstihu verejnosť informovať,“ neprezradil už ďalšie podrobnosti.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Horná Nitra

Komerčné články

  1. Takto má vyzerať dostupný biznis notebook
  2. Tajomstvo najšťastnejších krajín sveta
  3. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  4. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  5. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  6. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  7. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  8. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých
  1. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  2. Takto má vyzerať dostupný biznis notebook
  3. Tajomstvo najšťastnejších krajín sveta
  4. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  5. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  6. Kaufland pozýva na letnú oslavu plnú farieb: príde Tina aj Kali
  7. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  8. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  1. Hotely Falkensteiner: Letný raj na chorvátskom pobreží 6 806
  2. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože 6 801
  3. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 5 609
  4. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko 4 424
  5. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých 3 105
  6. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy 3 092
  7. McDonald’s otvoril svoju prvú reštauráciu v Spišskej Novej Vsi 2 146
  8. Nový symbol Bratislavy je hotový. Pozreli sme sa, ako vyzerá 1 941
  1. Martin Fronk: Tragédia človeka: Maďarský Faust, ktorý vznikol na Slovensku a my o ňom takmer nič nevieme
  2. Martin Turčan: O čom svedčí aféra Hacienda. O neutralite a zbrojení
  3. Erik Kriššák: Michael McDowell – Blackwater, kniha první
  4. Branislav Hláčik: Superpozícia 6
  5. Lukáš Jankovič: 5 grafov o Slovensku v roku 2025
  6. Jozef Huljak: V tieni rastúceho napätia: Prečo je Han Kuang dôležitejší než kedykoľvek predtým
  7. Tomáš Kiebel: Platba cez kľúčenku? Vitaj vo svete Bitcoinu a bleskových platieb!
  8. Štefan Šturdzík: S každej strany zlé správy do čerta !! Alebo zle počujem ??
  1. Ivan Čáni: Všetci držme huby a nechajme Roberta Fica pracovať! Lebo len on JEDINÝ vie, čo je najlepšie. 18 305
  2. Janka Bittó Cigániková: Cirkev na gynekológii? Žiaľ, Cigániková nepreháňala 15 319
  3. Michael Achberger: Prestaňte držať diéty! Týchto 7 návykov vám predĺžia život aj zlepšia postavu 12 831
  4. Radko Mačuha: Viete na čom jazdí Šimečka? 8 400
  5. Radko Mačuha: Je to také Smerácke. 6 050
  6. Radko Mačuha: Auto pre ministerku Šimkovičovú. 5 398
  7. Vladimír Bojničan: Z Devína sa stáva festival kléro-fašistických príšer 4 108
  8. Věra Tepličková: Tri čisté okresy? Volám po vyvodení zodpovednosti! 4 010
  1. Post Bellum SK: Nicholas Winton zomrel pred desiatimi rokmi. Jeho príbeh zostáva inšpiráciou dodnes
  2. Roman Kebísek: Britka objavila hrob Adele Harms, modelky maliara Schieleho
  3. Věra Tepličková: Čím väčšia škola, tým lepšie výsledky...
  4. Radko Mačuha: Auto pre ministerku Šimkovičovú.
  5. Věra Tepličková: Šok v Martine alebo Alimachalala a 40 lúpežníkov(voľné pokračovanie Šoku v Levoči a Šoku v Bratislave)
  6. Radko Mačuha: Prezident bol v SNG podporiť kolabujúci rezort Šimkovičovej
  7. Věra Tepličková: Tri čisté okresy? Volám po vyvodení zodpovednosti!
  8. Marcel Rebro: Dnipro v slzách: Keď sa deti stávajú terčom
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy z Správy Prievidza a Bojnice - aktuálne spravodajstvo na dnes| MY Horná Nitra

Sú ovocím či zeleninou? Ktovie. A záleží vôbec na tom? Zrejme nie, rovnako ako ani na veľkosti či farbe. Hlavne aby boli čerstvé, chutné a šťavnaté.


Mathew Yakubu

Mathew Yakubu zaželal spoluhráčom všetko dobré.


November 1989 a jeho symboly

Tento sviatok je aj pripomienkou odvahy.


TASR
Juraj Kucka

Juraja Kucku čaká transplantácia chrupavky.


  1. Martin Fronk: Tragédia človeka: Maďarský Faust, ktorý vznikol na Slovensku a my o ňom takmer nič nevieme
  2. Martin Turčan: O čom svedčí aféra Hacienda. O neutralite a zbrojení
  3. Erik Kriššák: Michael McDowell – Blackwater, kniha první
  4. Branislav Hláčik: Superpozícia 6
  5. Lukáš Jankovič: 5 grafov o Slovensku v roku 2025
  6. Jozef Huljak: V tieni rastúceho napätia: Prečo je Han Kuang dôležitejší než kedykoľvek predtým
  7. Tomáš Kiebel: Platba cez kľúčenku? Vitaj vo svete Bitcoinu a bleskových platieb!
  8. Štefan Šturdzík: S každej strany zlé správy do čerta !! Alebo zle počujem ??
  1. Ivan Čáni: Všetci držme huby a nechajme Roberta Fica pracovať! Lebo len on JEDINÝ vie, čo je najlepšie. 18 305
  2. Janka Bittó Cigániková: Cirkev na gynekológii? Žiaľ, Cigániková nepreháňala 15 319
  3. Michael Achberger: Prestaňte držať diéty! Týchto 7 návykov vám predĺžia život aj zlepšia postavu 12 831
  4. Radko Mačuha: Viete na čom jazdí Šimečka? 8 400
  5. Radko Mačuha: Je to také Smerácke. 6 050
  6. Radko Mačuha: Auto pre ministerku Šimkovičovú. 5 398
  7. Vladimír Bojničan: Z Devína sa stáva festival kléro-fašistických príšer 4 108
  8. Věra Tepličková: Tri čisté okresy? Volám po vyvodení zodpovednosti! 4 010
  1. Post Bellum SK: Nicholas Winton zomrel pred desiatimi rokmi. Jeho príbeh zostáva inšpiráciou dodnes
  2. Roman Kebísek: Britka objavila hrob Adele Harms, modelky maliara Schieleho
  3. Věra Tepličková: Čím väčšia škola, tým lepšie výsledky...
  4. Radko Mačuha: Auto pre ministerku Šimkovičovú.
  5. Věra Tepličková: Šok v Martine alebo Alimachalala a 40 lúpežníkov(voľné pokračovanie Šoku v Levoči a Šoku v Bratislave)
  6. Radko Mačuha: Prezident bol v SNG podporiť kolabujúci rezort Šimkovičovej
  7. Věra Tepličková: Tri čisté okresy? Volám po vyvodení zodpovednosti!
  8. Marcel Rebro: Dnipro v slzách: Keď sa deti stávajú terčom

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu