Adepti na primátora Prievidze sa na svojich voličov usmievali aj z panelových domov.
PRIEVIDZA. Kampaň pred voľbami mala na hornej Nitre rôzne podoby. Najmasívnejšia bola v Prievidzi. Ale aj v ostatných mestách a obciach regiónu sa mohli ľudia stretávať s tvárami nádejných starostov, primátorov a poslancov na rôznych miestach.
Klasické prezentovanie na vývesných plochách však už viacerí vymenili za internet a predovšetkým sociálne siete.
Zadarmo v kine
Na facebooku si niektorí kandidáti vytvorili vlastné stránky, na ktorých predstavovali svoje zámery.
Našlo sa však aj veľa takých, ktorí sa práve v predvolebnom období zapájali do rôznych diskusií, aby sa zviditeľnili.
Fotografie z komunálnych volieb nájdete tu.
Napriek tomu, že samosprávy vyčlenili plochy na prezentáciu, plagáty s tvárami kandidátov boli aj vo výkladoch obchodov, v reštauráciách, v autobusoch, ale tiež na bilbordoch, stenách panelákov, či na osobných autách.
Ľudia si predvolebné letáky hojne nachádzali aj v schránkach.
Kandidáti sa snažili zaujať rôzne. Jeden ponúkal na ulici balíčky s kávou a arašidami, ďalší sa snažil potešiť najmenších vrtuľkami, iný pozýval voličov zadarmo do kina na filmy.
Novinkou v Prievidzi bolo spoločné stretnutie všetkých kandidátov s obyvateľmi mesta. Možnosť diskutovať s nimi však využili len traja - Igor Detko, Norbert Turanovič a Ivan Vaňo.
Guláš a poldecáky
„Mám pocit, že celá kampaň bola o guláši a poldecáku," napísal na facebooku Libor Junior Mokrý a Juraj Šuňal ho doplnil: „A bolo to ešte o LCD, DVD a rádiu ako vklade do tomboly na basketbale. Ktovie, či to výhercovia po voľbách nebudú musieť vrátiť.
Kampaň pred voľbami zhodnotil na facebooku Ľuboš Hudec ako „naivnú besiedku pre ľudí bez rozumu. Samé sľuby, ale nikto nepovedal, ako to dosiahne a čo bude priamo on ovplyvňovať. Nik nepovedal o dôležitosti spájania Bojníc a Prievidze. Jediné v čom zatiaľ spolupracujeme je MHD. Potenciál je obrovský."