PRIEVIDZA. Turisticko-informačná kancelária v Prievidzi vyhodnotila vlaňajší rok ako jeden z najúspešnejších vo svojej existencii. Po prvý raz totiž pracovala vo väčších zrenovovaných priestoroch, s rozšírenými marketingovými a propagačnými aktivitami. Po obnovení bola znovu otvorená v máji 2008.
„Navštívilo nás vyše 22-tisíc ľudí, čo je o osemtisíc viac ako v roku 2008. Za tri roky sa počet zákazníkov u nás takmer strojnásobil," povedala riaditeľka kancelárie Lýdia Ondrejková a pripomenula, že vysoká návštevnosť bola aj napriek tomu, že dva mesiace pracovali pre krízu a s ňou spojené šetrenie dve pracovníčky v skrátených pracovných týždňoch.
Turisticko-informačná kancelária cestovala za potenciálnymi návštevníkmi Prievidze aj na rôzne veľtrhy a konferencie. Svoj stánok mala na podujatiach v Českej republike, Holandsku, Poľsku, či Rakúsku.
Vydala niekoľko propagačných a upomienkových predmetov, zorganizovala veľké podujatie v centre Prievidze pri príležitosti Svetového dňa cestovného ruchu.
„Novinkou, ktorú ponúkame obyvateľom aj návštevníkom okresného mesta sú stretnutia s históriou. Každú tretiu stredu v mesiaci sa záujemcovia o dejiny stretnú na jednom významnom mieste v Prievidzi a vypočujú si o ňom prednášku z úst odborníka. Teší nás, že o tieto podujatia je medzi ľuďmi záujem," uzavrela Ondrejková.