Areál Yazaki v Prievidzi je na predaj

Včera oznámili zamestnancom, že spoločnosť končí. Budúcnosť ľudí je neistá. Hľadá sa nový investor a potenciálny zamestnávateľ.

Včera oznámili zamestnancom, že spoločnosť končí. Budúcnosť ľudí je neistá. Hľadá sa nový investor a potenciálny zamestnávate.

PRIEVIDZA. Areál japonskej spoločnosti Yazaki v Prievidzi, v ktorom po 14 rokoch skončí výroba káblových zväzkov pre automobilový priemysel, bude od začiatku júla tohto roka voľný a je určený na predaj. Informoval o tom dnes poradca a hovorca Yazaki Slovakia (YSK) Adam Tkáč.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Do uvedeného termínu prepustia 1208 pracovníkov, zostane iba niekoľko desiatok ľudí, ktorí demontujú zariadenie a pripravia na odvoz. Yazaki korporácia sa už obrátila na Slovenskú agentúru pre rozvoj investícií a obchodu (SARIO) a tiež japonskú agentúru, ktorá pomáha japonským investorom v Európe, ktoré by mohli pomôcť nájsť nového investora.

Výrobný areál YSK je moderný, nachádza sa na pokraji Prievidze, v peknom prírodnom prostredí. Väčšina hál je vybudovaná od základu, alebo sú tam zrekonštruované staršie budovy, prispôsobené na hromadnú
výrobu. Na vysokej úrovni sú aj sociálne zariadenia pre pracovníkov. Dostupné sú tiež všetky inžinierske siete, konštatoval Tkáč.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Horná Nitra

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  3. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji
  4. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas?
  5. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  6. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody
  7. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  8. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu
  1. Záver vojny bol pre mnohých Slovákov životnou skúškou
  2. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá
  3. LESY SR otvorili Poľanu: Nová cesta pre ľudí aj prírodu
  4. Tatra banka uvádza nový produkt Digitálna hypotéka
  5. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji
  6. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  7. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas?
  8. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  1. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 14 058
  2. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 9 199
  3. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii 4 500
  4. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 2 914
  5. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 % 2 744
  6. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu 2 554
  7. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 009
  8. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 1 949
  1. Tupou Ceruzou: Za čiarou
  2. Jozef Varga: Vojna SMERU voči médiam sa stupňuje
  3. Věra Tepličková: Keď sa bojíš valašky
  4. Tomas Hlavaty: "Pellegriniho som spravil ja. Dufam, ze si to uvedomuje".
  5. Martin Sústrik: Tarify a európsky Spoločný Trh
  6. Ján Serbák: Zaujímavosti zo storočných novín (16. - 22.5.1952)
  7. Štefan Šturdzík: Klamstvá a šírenie bludov v podaní Smeru.
  8. Dušan Koniar: Juraj Cintula, Do vlastných radov, 2009
  1. Michael Achberger: Lepšie ako diéta? O tomto trende hovoria aj lekári aj tréneri! 15 194
  2. Teodor Pasternák: NAY už nie je „naj“ 10 640
  3. Matúš Paculík: Podvodníci na Bazoši majú nový trik, zneužívajú pri tom Alzu 8 773
  4. Ján Chomík: Tyran, ktorý nemá páru 8 604
  5. Miroslav Galovič: Marečku, mohol si ostať legendou... (Mikroblog No 20) 8 114
  6. Tadeáš Ďurica: Igor sa vracia 5 247
  7. Radko Mačuha: Štyri otázky pre súťažiaceho poslanca Glücka. 5 181
  8. Jozef Pivarník: Rovnako veľký, ale násobne chudobnejší: Prečo je rozdiel medzi Slovenskom a Švajčiarskom taký priepastný? 4 978
  1. Tupou Ceruzou: Za čiarou
  2. Věra Tepličková: Keď sa bojíš valašky
  3. Marian Nanias: Richard L. Garwin: Génius, ktorý formoval jadrovú éru a bránil mier.
  4. Radko Mačuha: Štyri otázky pre súťažiaceho poslanca Glücka.
  5. Věra Tepličková: Dnes by sme mali byť ticho
  6. Marcel Rebro: Hanbím sa za to, že som Slovák!
  7. Radko Mačuha: Fico atentát prežil, ale Boris Nemcov nie.
  8. Anna Brawne: Všetci môžeme za atentát a šírenie nenávisti, len súdruhovia sú lietadlo..
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Tupou Ceruzou: Za čiarou
  2. Jozef Varga: Vojna SMERU voči médiam sa stupňuje
  3. Věra Tepličková: Keď sa bojíš valašky
  4. Tomas Hlavaty: "Pellegriniho som spravil ja. Dufam, ze si to uvedomuje".
  5. Martin Sústrik: Tarify a európsky Spoločný Trh
  6. Ján Serbák: Zaujímavosti zo storočných novín (16. - 22.5.1952)
  7. Štefan Šturdzík: Klamstvá a šírenie bludov v podaní Smeru.
  8. Dušan Koniar: Juraj Cintula, Do vlastných radov, 2009
  1. Michael Achberger: Lepšie ako diéta? O tomto trende hovoria aj lekári aj tréneri! 15 194
  2. Teodor Pasternák: NAY už nie je „naj“ 10 640
  3. Matúš Paculík: Podvodníci na Bazoši majú nový trik, zneužívajú pri tom Alzu 8 773
  4. Ján Chomík: Tyran, ktorý nemá páru 8 604
  5. Miroslav Galovič: Marečku, mohol si ostať legendou... (Mikroblog No 20) 8 114
  6. Tadeáš Ďurica: Igor sa vracia 5 247
  7. Radko Mačuha: Štyri otázky pre súťažiaceho poslanca Glücka. 5 181
  8. Jozef Pivarník: Rovnako veľký, ale násobne chudobnejší: Prečo je rozdiel medzi Slovenskom a Švajčiarskom taký priepastný? 4 978
  1. Tupou Ceruzou: Za čiarou
  2. Věra Tepličková: Keď sa bojíš valašky
  3. Marian Nanias: Richard L. Garwin: Génius, ktorý formoval jadrovú éru a bránil mier.
  4. Radko Mačuha: Štyri otázky pre súťažiaceho poslanca Glücka.
  5. Věra Tepličková: Dnes by sme mali byť ticho
  6. Marcel Rebro: Hanbím sa za to, že som Slovák!
  7. Radko Mačuha: Fico atentát prežil, ale Boris Nemcov nie.
  8. Anna Brawne: Všetci môžeme za atentát a šírenie nenávisti, len súdruhovia sú lietadlo..

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu