PRIEVIDZA. V niektorých autobusoch mestskej hromadnej dopravy dostávajú cestujúci lístky, na ktorých sú vtipy.
Slovenská autobusová doprava Prievidza ich chce časom nahradiť reklamami, ktoré si zaplatia firmy.
Príprava na reklamu
Novinku si niektorí cestujúci nevšimli. „Priznám sa, že lístok si nepozerám. Vložím ho do vrecka a keď vystúpim, zahodím ho,“ povedal straší muž.
Naopak mamička s malým dieťaťom o vtipoch vie. „Je to dobrý nápad. Človek sa aj v preplnenom autobuse zasmeje.“
Vedenie SAD Prievidza sa s negatívnymi ohlasmi nestretlo. „Nikto sa nesťažoval, vodiči registrujú pozitívne ohlasy od ľudí. Vtipy sú slušné, nikoho neurážajú,“ hovorí Pavel Pařízek zo SAD Prievidza a dodáva: „Na lístkoch by mali vtipy neskôr vystriedať reklamy firiem. Zatiaľ túto novinku skúšame.“
SAD Prievidza v týchto dňoch testuje aj dispečerské pracovisko, ktoré by malo neustále monitorovať autobusy, ich pohyb po cestách a prípadné meškania.
Viac spojov k Uniklinike
V prievidzskej MHD sú v súčasnosti najvyťaženejšie linky č. 50 a 51, darí sa aj linke č. 11. „Ukazuje sa, že keď sme v roku 2004 rušili linku č. 5 a nahradili ju č. 50 a 51, bol to správny krok. Vtedy nás ľudia kritizovali, dnes sú spokojní,“ zdôraznil P. Pařízek. Najstratovejšie sú linky 6, 8 a 40.
SAD Prievidza chystá zmeny v cestovných poriadkoch MHD. Chce v nich zohľadniť požiadavky cestujúcich, hlavne posilniť spoje zo všetkých častí mesta smerom k Uniklinike.
Autor: MAK