Premeniť korunové úspory za euro a získať viac. To bol podtext produktu, ktorý svojim i potenciálnym klientom ponúkala Poštová banka. Zaujala aj pána Madola z Prievidze. Založil si zlatú vkladnú knižku a trpezlivo čakal, či nebude jedným z tisícky výhercov zaujímavých cien.
Sklamanie
„Dodržal som všetky podmienky, ktoré boli uverejnené v letáčiku. Nebol na ňom síce uvedený dátum žrebovania len informácia, že ponuka platí do polovičky januára. V uplynulých dňoch som však predložil svoju vkladnú knižku v okienku Poštovej banky v Prievidzi a zaujímal som sa, či som niektorú z cien nezískal,“ napísal pán Madol.
Mal pocit, že naletel reklamnej kampani, keď ho pracovníčky informovali, že nemajú k dispozícii zoznam výhercov a ani ich mená nepoznajú.
Zvláštne. Zistili sme, že na internete bol uverejnený už 6. februára. Každý sporiteľ však nemá možnosť túto modernú informačnú technológiu využívať.
Ospravedlnenie
Zaujímalo nás, kde sa stala chyba. Z Call centra Poštovej banky na naše otázky odpovedali obratom. Informovali, že sťažnosť riešili s oddelením, ktoré zabezpečovalo distribúciu listiny výhercov súťaže Zlatá šanca. Nemajú dôvod ich mená zatajovať.
„Zoznam sme distribuovali na regionálne poštové centrá. Pravdepodobne sa na pošty v Prievidzi nedostal, za čo sa ospravedlňujeme. Informáciu o výhercoch by už dnes mali pracovníci pošty na požiadanie klienta poskytnúť. Ďakujeme, že ste nás na problém upozornili a veríme, že v budúcnosti sa podobná situácia nebude opakovať,“ odpovedali na naše otázky.