Na problém nás upozornila Soňa Mišovičová. „Celé sedačky boli pokryté vrstvou snehu. Aj keď bolo v autobuse miesta na sedenie dosť, cestujúci radšej stáli. Pán šofér sa tváril, že sa ho to netýka,“ napísala.
Zanedbal povinnosti
Na negatívnu skúsenosť cestujúcich reagoval Marek Dežerický zo spoločnosti SAD Prievidza. Vysvetlil, ako sa sneh dostal do autobusu. „Vodič na prepravu použil záložné vozidlo, na ktorom bola vrstva snehu. Keď zapol vetranie, cez vetracie otvory sa dostal sneh do interiéru vozidla. Vodič nemal s autobusom jazdiť, mal požiadať o náhradný. Ak ho už použil, bolo jeho povinnosťou sneh zo sedačiek odstrániť, aby boli cestujúci spokojní,“ uviedol.
Vodič zanedbal svoje povinnosti a v zmysle kolektívnej zmluvy ho potrestali. „Za nemilú skúsenosť sa cestujúcim ospravedlňujeme. Aj kritika na služby, ktoré obyvateľom regiónu poskytujeme, nám ich pomôže skvalitniť,“ dodal M.Dežerický.
Spomenul aj, že za posledné dva roky investovala spoločnosť SAD Prievidza do päťdesiatich nových autobusov, v tomto roku by malo pribudnúť ďalších dvadsaťdva.Autor: VK