Vedenie mesta výsledok ankety mrzí, i keď s ním v podstate počítalo. „Snažíme sa vžiť do pocitov občanov, ktorí dlhé roky na takúto službu, akou mestský rozhlas je, zvyknutí neboli. A asi bude chvíľu trvať, kým si na ňu zvyknú,“ reagovala hovorkyňa Mestského úradu v Prievidzi Ivona Vojtášová a dodala: „Spustenie ankety medzi užívateľmi internetu však svedčí o tom, že máme záujem poznať názory občanov aj keď sú negatívne a kritické.“
Cieľom mesta bolo a je poskytovať občanom informácie, oznamy a výzvy mesta, ktoré sa inde nedozvedia. „To je podstata vysielania mestského rozhlasu. Pripomienky občanov k jeho vysielaniu zbierame rôznymi spôsobmi. Či už cez schránku dôvery, prostredníctvom pracovníčok v klientskom centre alebo cez interaktívnu komunikáciu na internete. Všetky pripomienky spracovávame a riešime. Najviac ich zatiaľ súviselo s nedostatočným vyvážením hlasitosti zvučiek a hovoreného slova. Zvučky a predeľovacie džingle boli totiž príliš nahlas oproti hovorenému slovu. Technici z dodávateľskej firmy naše požiadavky pravidelne dostávajú a následne ich riešia. Je našou snahou zabezpečiť hlasitosť a celkovú kvalitu vysielania tak, aby občanom informácie neboli na ťarchu, ale na úžitok,“ zdôraznila hovorkyňa.
Do konca roka by signálom mestského rozhlasu mala byť pokrytá celá Prievidza. V súčasnosti sa realizuje druhá etapa, teda ozvučenie sídliska Píly. I. Vojtášová ubezpečila, že pripomienky občanov budú naďalej zbierať a riešiť. „Veríme, že občania si na vysielanie zvyknú a v konečnom dôsledku ho aj ocenia ako významný zdroj získavania informácií.“
Zaujímavosťou je, že podobný systém mestského rozhlasu chcú po vzore Prievidze vybudovať aj v Banskej Bystrici. Zástupcovia tohto krajského mesta preto oslovili predstaviteľov nášho mesta, aby od nich získali viac informácií.