Prestrihnutím pásky ho v prízemí Mestského domu na Námestí slobody slávnostne otvoril primátor Ján Bodnár a prednosta Mestského úradu v Prievidzi Ľudovít Fábry. Od tohto momentu boli k dispozícii občanom mesta ale aj návštevníkom Prievidze tri pracovníčky. „Oblečené sú elegantne, v rovnakých odevoch, ktoré sú ladené do farieb mesta,“ povedal pre MY Hornonitrianske noviny Prieboj prednosta MÚ Ľudovít Fábry a dodal: „Chceme, aby klientske centrum bolo ´výkladnou skriňou´ mestského úradu. Tomu sme podriadili zariadenie priestorov, ale aj personálne obsadenie.“
Mestský úrad v Prievidzi sa už dlhšiu dobu snaží čo najviac priblížiť k občanom. Už v minulosti preto vytvorili jeho pracovníci miesto prvého kontaktu, či viaceré pokladne. Rozšírili tiež stránkové dni aj na sobotňajšie dopoludnie. klientske centrum je ďalším krokom k spokojnosti občanov. „Uvažovali sme o ňom už dlhší čas. Využili sme priestory v mestskom dome, ktoré doteraz slúžili inému účelu. klientske centrum ponúkne občanom služby, o ktoré majú najväčší záujem. Je to predovšetkým platenie priamo v pokladni mesta, overovanie podpisov či fotokópií listín a agenda súvisiaca s obchodom a službami. K tomu všetkému sme pripojili aj predaj výrobkov ľudových umelcov, na ktorých sú motívy z histórie Prievidze a hornej Nitry,“ predstavil nové priestory Ľ. Fábry.
Primátor Prievidze Ján Bodnár počas slávnostného otvorenia Klientskeho centra vyjadril presvedčenie, že bude slúžiť k spokojnosti obyvateľov mesta a jeho návštevníkov. „Želám si, aby sa v klientskom centre vždy stretli s pochopením, ochotnými pracovníkmi a vybavili všetko, čo potrebujú.“
Klientske centrum má rovnaké stránkové hodiny ako celý mestský úrad. V pondelok, stredu a piatok bude k dispozícii od 7. do 15. 30 h, v stredu je to až do 16. 30 h a v piatok do 13. 15 h. V sobotu bude Klientske centrum otvorené dopoludnia od 8. do 12. h.
Anketa
Odkiaľ ste sa dozvedeli o klientskom centre? Boli ste spokojní pri vybavovaní vašich záležitostí?
Pani Viera
Keď bolo slávnostné otvorenie klientskeho centre prechádzala po námestí moja mama. Pristavila sa a zistila, že sú to nové priestory mestského úradu. Povedala mi o nich a ja som si prišla do centra zaplatiť za komunálny odpad. Je to praktické, pretože nemusím platiť žiadne vedľajšie poplatky, napríklad poštovné. Klientske centrum je veľmi pekné, prcovníčka, ktorá so mnou komunikovala bola príjemná a ochotná.
Karol Štifner
Išiel som okolo a všimol som si, že klientske centrum je súčasťou Mestského úradu v Prievidzi. Potreboval som len získať nejaké informácie. Bez akýchkoľvek problémov som sa ich dozvedel, takže som spokojný. Navyše, čo nie je bežné na úradoch, nemusel som vôbec čakať, pracovníčka sa mi ihneď venovala. Myslím si, že takéto klienstske centrum je skvelá vec, ľudia v ňom všetko veľmi rýchlo vybavia.
Eva Kravčuková
V klientskom centre, o ktorom som sa dozvedela v budove mestského úradu, som navštívila oddelenie obchodu a služieb. Potrebovala som len nahlásiť otváracie hodiny na mojej prevádzke. Trvalo to veľmi krátko, pani, ktorá moju záležitosť vybavovala, bola milá a ochotná. Príjemne som prekvapená, že takéto centrum v našom meste vzniklo, ľudia ho budú určite využívať. Je pekne zariadené doslova ešte vonia novotou.
Autor: mak