Na prehliadke vlastnej tvorby sa zúčastnilo až 49 lokálnych televízií z celého Slovenska. Z roka na rok totiž pribúdajú nové. Väčšina z nich sa zapája aj do súťaže s programami v kategóriách spravodajstvo, publicistika, dokument, reklama a vlastná tvorba.
Do všetkých sa zapojila aj 3.TV a opäť, ako v minulosti, bola v silnej konkurencii úspešná. „Prvenstvo sme získali v publicistike za reportáž o prvom deložovaní rodiny v Handlovej, ktorá neplatila nájom. Po prvý raz sme však uspeli aj v reklamách. Prvenstvo nám priniesla veľmi pocitová reklama o istom relaxačnom centre. Zadávateľ nechal všetko na našej tvorivosti a ukázalo sa, že nielen jemu, ale aj porote sa páčila,“ prezradila šéfredaktorka 3.TV Dana Reindlová.
Na prehliadke odborná porota vyberala nielen najlepšie programy zo 118 prihlásených, ale ich aj v diskusiách hodnotila, poukázala na nedostatky, vyzdvihla ich klady. Najúspešnejšou lokálnou televíziou v počte ocenení aj po 9. ročníku zostáva 3. TV, predtým Handlovská televízia. Získala ich doteraz už sedemnásť.
Autor: mak