Nielenže sa rozšíria už existujúce oddelenia, ale v rámci organizačnej štruktúry pribudnú i nové. Najvýznamnejšou zmenou bude vznik oddelenia pre strategický rozvoj mesta s piatimi pracovníkmi, ktorí budú vykonávať monitoring všetkých zdrojov finančnej podpory u nás ako sú projekty, fondy či granty. Budú viesť celú agendu súvisiacu s prípravou projektov a podávaním žiadostí. Doteraz túto činnosť pre mesto vypracovávali externé spoločnosti a iné oddelenia mestského úradu.
V súvislosti s rozširovaním poskytovania bezplatného právneho poradenstva občanom Prievidze a so zvýšeným výkupom pozemkov do vlastníctva mesta pribudne na úrade i právnik. Mesto do svojich služieb prijme i pracovníka na referát automatizovaných informačných systémov.
Ďalšou novinkou je vytvorenie referátu marketingu a komunikácie mesta. Jeho dvaja zamestnanci so súčasnou hovorkyňou mesta budú riešiť oblasť komunikácie mesta vo vzťahu k občanom a médiám.
V priestoroch terajšej stávkovej kancelárie Niké na prízemí mestského domu už čoskoro vznikne tzv. klientské centrum. K dispozícii tu bude tretia pokladňa MsÚ, zamestnanec oddelenia obchodu a služieb i pracovník matriky na overovanie listín a podpisov. V centre bude teda možné vybaviť viaceré úradné záležitosti bez toho, aby ste museli navštíviť konkrétne pracovisko mestského úradu. „V rámci tohto pracoviska sa pripravuje aj novinka - nepretržitá telefonická linka pre občanov INFOTEL, prostredníctvom ktorej občania dostanú odpovede na konkrétne informácie alebo kontakty na kompetentných ľudí,“ doplnila informáciu Ivona Vojtášová, hovorkyňa mesta. Podľa slov prednostu mestského úradu Ľudovíta Fábryho vyjde prijatie nových zamestnancov mestský rozpočet ročne na 2,5 mil. korún.
Autor: mik