„Vo všetkých prevádzkach Tesca sú rozmiestnené pútače, na ktorých sú fotografie detí, ktoré sú nezvestné,“ uviedla manažérka spoločnosti Tesco Stores pre ľudské zdroje K. Macková a dodala, že zoznamy hľadaných detí sú pravidlene aktualizované. Takýmto spôsobom sa snažia zapojiť do hľadania širokú verejnosť. Spoločným úsilím urýchľujú návrat detí domov, do bezpečia, a tak majú možnosť zachrániť ich životy.
„Pokiaľ je dieťa nájdené, a problém sa vyrieši, tak sa fotografia z pútača stiahne a umiestni sa ďalšia. Počas akcie sme už menili štyri fotografie, čiže sa podarilo nájsť nezvestné deti zo Slovenska,“ dodala K. Macková. Napriek tomu , že prievidzská pobočka spoločnosti Tesco ešte nedostala žiadne echo o hľadaných deťoch, považujú akciu za úspešnú. Projekt je realizovaný v rámci celej Európy a nemá časové obmedzenie.
Autor: Petra NEMČEKOVÁ