Po prvýkrát sa regionálne združenie spojila na výstave s Kúpeľmi Bojnice a priniesli tak komplexnú ponuku služieb pre turistov. „Človek prichádzajúci na dovolenku má málo času, aby sa dokázal sám zorientovať v ponuke služieb. Spojením síl miest, obcí a podnikateľských subjektov v regionálnom združení sme mu túto orientáciu uľahčili prostredníctvom úplného informačného balíku služieb z oblasti ubytovania, stravovania, športu, kultúry a poznávania. Tiež sme predstavili nový produkt cestovného ruchu Zlatá prievidzská cesta, a centrálny informačný systém v našom regióne,“ povedala pre MY Hornonitrianske noviny po výstave Zdenka Balážová. Reprezentačný stánok hornej Nitry sa snažil osloviť najmä domácich turistov, ale záujem prejavili i zahraničné podnikatelia v oblasti cestovného ruchu. Zahraničného turistu má regionálne združenie za cieľ oslovovať na výstavách a workschopoch mimo Slovenska. Ešte v tomto polroku sa zúčastní ôsmich takýchto zahraničných podujatí.