Sú nastúpené trendy neustáleho zlepšovania. Mestskému úradu sme dali len odporúčania na ďalšie zlepšenie manažérskeho systému. Voči minulým auditom cítiť výrazné zlepšenie vo vnútornom fungovaní oddelení, vo vedení mesta, v komunikácii s obyvateľmi,“ vyslovil fakty vedúci auditor zvolenskej firmy QSCert Roman Richter, ktorý kontrolu viedol. Podľa jeho slov, aj keď je norma naplnená, je neustále čo zlepšovať.
„Výsledky auditu potvrdili, že sa nám podarilo normu ISO 9001 2000 v podmienkach mestského úradu zastabilizovať. Pozeráme perspektívne do budúcnosti a chceme získať špecializovaný systém manažérstva kvality CAF 2002 priamo situovaný do oblasti inštitúcií poskytujúcich služby,“ reagoval na vyjadrenia auditora Ján Lauf, vedúci sekreteriátu primátora. Norma manažérskej kvality zabezpečuje koordinovaný systém práce jednotlivých odborov prostredníctvom karty procesov. Prievidza bol tretím slovenským mestom, ktoré túto normu získalo.
Na poslednom mestskom zastupiteľstve poslanci schválili vytvorenie nového pracovného miesta manažéra kvality na mestskom úrade práve na zabezpečenie neustáleho zlepšovania sa v rámci normy kvality. Manažér kvality pôsobí na odbore vnútornej správy od začiatku novembra.