Takúto službu poskytuje od augusta Milan Viselka z Prievidza, pričom ho inšpirovala televízna reportáž z Banskej Štiavnice a Banskej Bystrice „Tam takýto spôsob dopravy funguje. Bol som sa tam aj pozrieť. Zistil som si na úradoch ďalšie podrobnosti, všetko vybavil a začali sme jazdiť.“ Vozidlo s nápisom „Stačí stopnúť!“ premáva najčastejšie na pevnej trase medzi bojnickou nemocnicou a Prievidzou. Zväčša len na autobusovú stanicu, no podľa priania ľudí aj na Zapotôčky, k poliklinike, či do centra mesta. „Snažíme sa jazdiť efektívne. Pokiaľ chce ísť jeden človek na sídlisko Kopanice, vysvetlíme mu, že je to pre nás nerentabilné. Keď ich bude viac, nevidíme v tom problém,“ zdôrazňuje M. Viselka a dodáva: „Výjazd od Nemocnice v Bojniciach sme si zvolili preto, že z vyšetrení pacienti chodia nepravidelne, neraz sú chorí a musia čakať dlho na autobusový spoj.“ Jeho slová potvrdzuje aj Erika Galová zo Zemianskych Kostolian, ktorá si sadla do auta. „Idem z nemocnice z vyšetrenia. Chcem sa odviezť k Tescu. Nevyužívam túto službu prvý raz, vždy keď tu stoja, nastúpim. Je to lacné, no hlavne nemusím dlho čakať na autobus.“ Minibus jazdí len v pracovných dňoch, približne do 17. h., teda v čase, keď je väčšina ľudí v práci.
M. Viselka hovorí, že v prvých dňoch mal určité problémy so SAD Prievidza, no všetko si už vyjasnili. Generálny riaditeľ SAD Prievidza Michal Danko pre MY Hornonitrianske noviny pripomenul, že MHD je doprava vo verejnom záujme. „Plní úlohy pre obyvateľstvo, aby sa cestujúci dostali bezpečne, lacno, pohodlne a rýchlo tam, kam potrebujú, nie je to len o zárobkoch a peniazoch. Prepravujeme starších ľudí so zľavami, rovnako tak deti, úlohy máme aj v civilnej ochrane, keby sa niečo stalo, sme v pohotovosti. Naše autobusy jazdia či nastúpi 50 ľudí alebo len päť. Máme presný cestovný poriadok, ľudia vedia, kedy im ide spoj. Našim cieľom je poskytovať kvalitné služby, aby sme obstáli v akejkoľvek súťaži. Ale samozrejme len v takej, kde sú rovnaké pravidlá. My sme prepravca, ktorý má určité záväzky, úlohy, presný cestovný poriadok.“ Na margo novej služby „Stačí stopnúť!“ M. Danko povedal: „Je jednoduché prísť v dopravnej špičke na autobusové zastávky, o ktoré sa, len tak na okraj, my staráme a zobrať časť ľudí, ktorí čakajú na spoj. Vozidlo jazdí navyše len po lukratívnych trasách, ktoré mu umožňujú prežiť, snáď aj profitovať z toho. Náhodná preprava je úlohou taxislužieb. Nevnímame novú službu ako konkurenciu, na trase Nemocnica Bojnice – Prievidza sme napríklad nezaznamenali žiadny pokles cestujúcich. Myslíme si, že takáto preprava bez akýchkoľvek pravidiel do mesta v civilizovanej Európe nepatrí, možno snáď len do krajín tretieho sveta.“ Na našu poznámku, že ľudia si túto službu chvália, predovšetkým kvôli tomu, že nemusia dlho čakať na zastávkach M. Danko odvetil: „Chápeme ľudí. My sa snažíme kvalitu prepravy neustále zvyšovať, investujeme do vozového parku. Vlaňajšie zmeny v MHD neboli možno najšťastnejšie, no boli potrebné. Pripravujeme už teraz nový cestovný poriadok, v ktorom počítame so zvýšením frekvencie spojov na viacerých trasách.“
Spomenuli sme taxikárov. Tí nepovažujú novú prepravnú službu za konkurenciu. „On berie ľudí len na zastávkach, takže môže ubudnúť cestujúcich v autobusoch. My máme najväčší nápor zákazníkov večer, v noci a cez víkendy, no vtedy vozidlo „Stačí stopnúť!“ nejazdí. Nie je to naša konkurencia,“ konštatuje taxikár Miroslav Bartoš. Jeho kolega Michal Bartolen dodáva: „Viac nás mrzí, že v blízkosti zastávok stoja noví taxikári a berú nám zákazníkov. Niekto si nás zavolá a kým tam prídeme, už ho zoberie niekto iný. Takýto taxikári sú na Kopaniciach, na Zapotôčkach, či blízko centra. Navyše nestoja na žiadnych označených stanovištiach. My máme miesta označené a platíme za to nemalé peniaze.“
Služba „Stačí stopnúť“ teda priniesla rôzne reakcie. Ľudia, ktorí ju využili sú spokojní. „Viezli sme už všelikoho. Starších, mladších, ale napríklad aj poslanca Mestského zastupiteľstva v Prievidzi pána Čaudera. Pochvaľoval si to,“ dodal M. Viselka. Či takýto druh dopravy má v Prievidzi budúcnosť, ukáže až čas.