Basketbalová Prievidza má nového vlastníka s veľkými ambíciami, Baníci o tom informovali na svojej internetovej stránke. Do klubu vstúpil s dlhodobými cieľmi a s tromi miliónmi eur na najbližších 10 rokov.
„Som Prievidžan a mám rád basketbal. Už osem rokov podporujem Mládežnícku basketbalovú akadémiu v Prievidzi. Rozhodol som sa pomôcť aj mužskému klubu. Ten som podporoval už v minulej sezóne, keď som kúpil za 80-tisíc eur LED panely. Chcem motivovať partnerov a podporovateľov klubu k tomu, že čím viac prispejú oni, tým viac prispejem aj ja,“ uviedol v PR rozhovore pre denník Pravda Ján Müller.
Tréner – ostáva lebo nie?
Predseda predstavenstva finančnej spoločnosti PARTNERS Group Holding SK v ňom prezradil aj to, či súčasný tréner Garreth Murray ostane ďalej pri kormidle. Pre mnohých sa totiž po play off stal terčom kritiky.
„Prievidzskí fanúšikovia milujú basketbal a rozumejú mu. Ak sa chceme zdokonaliť v ktorejkoľvek oblasti, vítame konštruktívnu kritiku. Vedenie klubu má veľkú dôveru voči športovému riaditeľovi Mattovi Hauferovi. Od budúcej sezóny prevezme kompetencie celej športovej oblasti v klube. Matt dôveruje trénerovi a obaja dostanú príležitosť, aby si vybudovali tím podľa svojich predstáv a štýlu hry, ktorý tréner Murray preferuje,“ uviedol na margo toho J. Müller.

Po vzore Žalgirisu Kaunas
Okrem faktu, že baníci v najbližšej sezóne otvoria dievčenskú zložku a postupne budú budovať kompletnú ženskú pyramídu, naznačil nový majiteľ aj to, ako chce klub pracovať s fanúšikmi. Tým chce totiž priniesť zvýšenú kvalitu služieb v oblasti ticketingu a v príprave je tiež aplikácia s vernostným programom.
„ V spolupráci s renomovaným dizajnérom chystáme novú kolekciu klubového oblečenia a merchu. Zároveň 50 percent z výťažku predaja pôjde na podporu seniorského tímu a 50 percent na podporu mládeže,“ pre ktorého je vzorom, ako sa moderne pracuje s fanúšikmi, litovský Žalgiris Kaunas. „Prievidza má 42 000 obyvateľov. Ak na každý zápas príde 2 100 a viac divákov, tak sme v našich podmienkach ako Žalgiris," podotkol v interview J. Müller.
Budovať silnú značku
Klub podľa jeho ďalších slov postupne spustí množstvo projektov, medzi ktoré patrí náborový program na školách s názvom ,Hodíš sa na basketbal‘. Z dlhodobého hľadiska sa plánujú stať rešpektovanou športovou organizáciou, dostať sa medzi päť až sedem najhodnotnejších športových značiek na Slovensku a byť rozpoznateľní aj v Európe.
„Zároveň chceme byť každoročne silným vyzývateľom v boji o titul v SBL a byť vyhľadávaným prostredím pre výchovu mladých hráčov pre slovenské reprezentačné výbery vo všetkých kategóriách. BC Prievidza sa môže stať úspešnou organizáciou vtedy, ak ju členovia, sponzori a fanúšikovia budú mať radi, čo bude hlavnou úlohou jej vedenia," uzavrel v rozhovore pre Pravdu J. Müller.


