PRIEVIDZA. Prievidžan Július Jurenka sa dostal do neľahkej situácie. Z bankového účtu mu odišla nemalá čiastka peňazí. Poukazuje pritom na to, že sa stal obeťou podvodu. Banka zase hovorí, že naletel podvodníkom a peniaze mu nevráti.

Všetko sa to malo začať mailom, ktorý sa tváril, ako by bol od jednej zo slovenských bánk. „Prišiel mi mail, že mi budú dočasne pozastavené internetové služby, aby som si skontroloval, že čo bude ďalej,“ načrtol Jurenka.
Keďže išiel víkend a Prievidžan chcel mať všetko v poriadku, prihlásil sa do internetbankingu, aby situáciu skontroloval. Po príchode mailu sa mu do internetbankingu raz podarilo prihlásiť. Zistil však, že má presunuté peniaze zo sporiaceho účtu na svoj bežný účet. To sa mu nepozdávalo a myslel si, že ide o chybu systému. Preto sa zo služby odhlásil.
V článku sa ďalej dozviete:
- Ako postupoval poškodený pri zistení, že prišiel o peniaze?
- Ako reagovala banka?
- Na čo v tomto prípade upozornila banka aj polícia?
Zároveň však obdržal dve SMS správy v anglickom jazyku. Keď si ich preložil, prišiel na ďalšiu nezrovnalosť. „Že mi posielajú kódy na prihlásenie do nonstop