Rozhovor s Mgr. Františkom Petrufom, zakladateľom siete dopravcov HALO CARGO.

Celý život túžil vymyslieť niečo revolučné.

Čo Vás priviedlo k myšlienke založiť platformu HALO CARGO?

Celý život som túžil vymyslieť niečo revolučné, čo by pomáhalo ľuďom. Keď som stál na rázcestí v rozhodovaní sa, čím sa budem v živote zaoberať, radil som sa ako vždy s mojou rodinou. Bol to práve môj brat, ktorý ma upozornil, že rob čokoľvek, len sa nikdy nevenuj doprave. Je to nevďačná práca, pri ktorej sú vždy všetci nespokojní. Nezaplatené faktúry načas, nedostatok dopravcov, nedôveryhodní klienti, nedokonalý systém. Hovoril z vlastných skúseností. Kým to všetko vymenoval, v mojej hlave sa už odohrával systém, ako to napraviť. Predsa nie je možné, aby neexistovalo niečo, čo by všetkých logicky spájalo a dávalo záruky k bezproblémovému fungovaniu. Ľudia, čo ma poznajú vedia, že keď je niekde problém, automaticky hľadám všetky možné riešenia, ktorými by si nik nepoškodil a to hlavne v smere k spokojnosti všetkých strán. Možno som mal byť mediátor, alebo niečo také. V každom prípade vždy platí, že je to o ľuďoch. Ale, keď im chýba záruka istoty a bezpečnosti, nepohnú sa ďalej. Alebo riskantne ohrozia svoj obchod, či firmu.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pochopil som, že v súčasnom nestabilnom svete je potrebné patriť pod bezpečnú sieť, ktorá tieto záruky ponúka a navyše je otvorená novým možnostiam a otvorenej priamej komunikácii medzi dopravcami a ich zákazníkmi, kde si môžu a majú si vzájomne z čoho vyberať.

Nebáli ste sa konkurencie?

S počiatku som ani nerozmýšľal, že niečo podobné už môže fungovať. Každopádne ak spomínané problémy naďalej pretrvávajú, asi toho nie je stále dosť na riešenie nepriaznivej situácie a teda nenechal som sa odradiť pri zistení, že podobné siete už fungujú. Myslím si však, že každá je výnimočná, revolučná a jedinečná v niečom inom a každá ponúka rôzny model podpory a preto si stojím za názorom, že dobrého nie je nikdy dosť. Závisí už od dopravcov a zákazníkov, komu čo vyhovuje viac.

SkryťVypnúť reklamu

Ako dlho sa platforma vytvárala?

Potreba platformy vznikla hneď po prvotnej myšlienke riešenia problémov vo svete dopravcov a ich klientov. Trvalo približne pol roka triedenia si myšlienok, čo všetko a v akej forme by mala obsahovať. Po jej spustení v prvej verzii sa však jej štart veľmi rýchlo zbúral a vtedy sme vedeli, že je potrebné vynaloženie maximálneho profesionálneho úsilia, kde sa dá počítať so všetkými úskaliami, ktoré sú s platformou spojené. Následne trvalo takmer tri roky intenzívnej spolupráce s množstvom kompetentných, aby sa zrodil náš produkt. Aj v tejto fáze sa potvrdilo, aké dôležité je spájanie sa v jednotnom cieli, vecne, jasne, efektívne a konštruktívne dosiahnuť požadované. V podstate sme absolvovali tento proces tvorby v spolupráci, čo je vlastne aj samotným cieľom celej platformy. Som presvedčený o pravdivosti starej dobrej frázy: „Viac hláv, viac rozumu“, alebo otrepaného hesla: „ V jednote je sila.“

SkryťVypnúť reklamu

Myslíte si, že Vaša platforma vyrieši dopravcom ich problémy?

Viem, že platforma svojimi možnosťami ponúka pomocnú ruku spoľahlivosti v serióznosti jej členov, čo je asi najväčšia obava každého dopravcu, či klienta. Ponúka nové obzory v stratégii a plánovaní jázd. Šetrí čas a peniaze, ba dokonca obohacuje členov o nové možnosti. Teda rieši toho veľa. V rámci HALO CARGO má buď špeditér úžasnú pomoc, alebo ho nepotrebujete vôbec. Priama komunikácia s klientom na medzinárodnej úrovni za pomoci automatického prekladača v rámci Európskej únie je nadštandardnou vlastnosťou, ktorou platforma disponuje. Jednoducho, ponúka mnoho možností jej využitia, je už na ľuďoch, čo z nej chcú využiť. Cítiť sa bezpečne vo svojom biznise je gro nášho cieľa, nepochybne tiež časová efektivita a nemrhanie peniazmi.

Čo by ste odkázali členom Vašej platformy?

Využívajme náš produkt naplno a vytvorme si navzájom kratšiu cestu k dosiahnutiu našich cieľov. Rýchlejšie, lacnejšie, efektívnejšie a bez obáv, pri uvedomení si dnešnej pandemickej situácie, kedy sa na peniaze zarába ťažko.

Najčítanejšie na My Horná Nitra

Komerčné články

  1. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? Takto internet rozšírite do každého kúta
  2. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  3. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  4. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  5. Wellness v prírode: máme tip, kde si na jar najlepšie oddýchnete
  6. Do ZWIRN OFFICE sa sťahuje špičková zubná klinika 3SDent
  7. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur
  8. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár
  1. Leťte priamo z KOŠÍC a dovolenkujte na najkrajších plážach
  2. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  3. Výlet 2 v 1: Jednou nohou na Slovensku, druhou v Rakúsku
  4. Ahoj, TABI! Kto je záhadný digitvor?
  5. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  6. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  7. Dobrovoľníci z MetLife vysadili nové stromy a kríky
  8. MISSia splnená. Projekt Kesselbauer ožíva spokojnými majiteľmi
  1. Fellner otvorene: Manželka mi vyčítala, že zo mňa nič nemá 30 707
  2. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár 16 888
  3. Do utorka za vás uhradia polovicu exotickej dovolenky 16 539
  4. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur 10 841
  5. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové? 10 075
  6. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu 10 016
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur 7 711
  8. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe 6 074
  1. Vladimír Krátky: Nebude zo psa slanina - ani zo Slovenska baranina .
  2. Lucia Nicholsonová: List ministrovi Tarabovi, ktorý chce znásilniť Ústavu
  3. Michal Drotován: Peter Pellegrini ako zástupca bežného občana? Naozaj?
  4. Ján Škerko: Rozhovor ministra vnútra s hľadaným extrémistom
  5. Ján Šeďo: Z pohľadu mysliaceho človeka vládnu šmejdi a vzťahoví analfabeti.
  6. Miroslav Ferkl: Kampaň či agresia
  7. Juraj Kumičák: Kolaborant
  8. Marek Strapko: Pellegrini svojimi pytačkami ohrozuje suverenitu Slovenska
  1. Ivan Čáni: Korčok vybuchol – Pellegrini ho zožral zaživa. 45 851
  2. Ivan Mlynár: Fašistický sajrajt Tomáš Taraba, je už zamotanejší, ako nová telenovela. 13 573
  3. Peter Bolebruch: Každa rodina bola podvedená o 80 tisíc v priemere. Ako podviedli vidiek a ožobráčili ľudí o role a pozemky? Kto je pozemková mafia? 13 397
  4. Post Bellum SK: Prvé transporty smrti boli plné mladých dievčat 10 550
  5. Janka Bittó Cigániková: Drucker to vyhlásil 1. februára, Dolinková to stále zdržiava. Stáť nás to môže zdravie a životy 8 403
  6. Michael Achberger: Vitamínový prevrat, o ktorom lekári mlčia: Ako lipozomálne vitamíny menia pravidlá! 8 356
  7. Miroslav Galovič: Nezalepený dopis víťazovi prezidentských volieb 8 178
  8. Ján Šeďo: Malý cár : "Uvedomme si, že máme 2 atómové elektrárne". Vážne ? 6 431
  1. Pavol Koprda: Demografia a voľby - čo sa zmenilo od roku 1999
  2. Jiří Ščobák: Ivan Korčok aktuálně zvítězil ve facebookové diskusi nad Petrem Pellegrinim!
  3. Jiří Ščobák: Velikonoce jsou výborné na podporu Korčoka na sociálních sítích! Pojďme do toho! ❤
  4. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 76. - Arkdída - Vilkitský a Ušakov, ktorí sa zaslúžili o posledné arktické objavy
  5. Yevhen Hessen: Teroristický útok v Moskve a mobilizácia 300 000 Rusov
  6. Post Bellum SK: Prvé transporty smrti boli plné mladých dievčat
  7. Monika Nagyova: Synom, ktorí svoje matky nešibú
  8. Yevhen Hessen: Postup pri zdaňovaní príjmov pre odídencov z Ukrajiny
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy z Správy Prievidza a Bojnice - aktuálne spravodajstvo na dnes| MY Horná Nitra

V Handlovskej doline si uctili prácu učiteľov slávnostným galaprogramom a udelením mikroregionálnych cien Vynikajúci pedagóg a Top pedagóg.

Mesto Prievidza a obce handlovskej doliny pedagógom za ich prácu a aktivity nad rámec bežného vyučovania každoročne udeľujú uznania.


Vpravo Anton Ulbricht, konateľ spoločnosti Tanawa, ktorá vyrába tatranskú minerálku.

V ďalšej časti seriálu Príbeh značky sme hovorili s konateľom spoločnosti Tanawa.


V stredu 20. marca 2024 sa uskutočnil ďalší zo sérií kontrolných dní primátorky.


Oravský hrad.

Na svoje si prídu všetky vekové skupiny.


  1. Vladimír Krátky: Nebude zo psa slanina - ani zo Slovenska baranina .
  2. Lucia Nicholsonová: List ministrovi Tarabovi, ktorý chce znásilniť Ústavu
  3. Michal Drotován: Peter Pellegrini ako zástupca bežného občana? Naozaj?
  4. Ján Škerko: Rozhovor ministra vnútra s hľadaným extrémistom
  5. Ján Šeďo: Z pohľadu mysliaceho človeka vládnu šmejdi a vzťahoví analfabeti.
  6. Miroslav Ferkl: Kampaň či agresia
  7. Juraj Kumičák: Kolaborant
  8. Marek Strapko: Pellegrini svojimi pytačkami ohrozuje suverenitu Slovenska
  1. Ivan Čáni: Korčok vybuchol – Pellegrini ho zožral zaživa. 45 851
  2. Ivan Mlynár: Fašistický sajrajt Tomáš Taraba, je už zamotanejší, ako nová telenovela. 13 573
  3. Peter Bolebruch: Každa rodina bola podvedená o 80 tisíc v priemere. Ako podviedli vidiek a ožobráčili ľudí o role a pozemky? Kto je pozemková mafia? 13 397
  4. Post Bellum SK: Prvé transporty smrti boli plné mladých dievčat 10 550
  5. Janka Bittó Cigániková: Drucker to vyhlásil 1. februára, Dolinková to stále zdržiava. Stáť nás to môže zdravie a životy 8 403
  6. Michael Achberger: Vitamínový prevrat, o ktorom lekári mlčia: Ako lipozomálne vitamíny menia pravidlá! 8 356
  7. Miroslav Galovič: Nezalepený dopis víťazovi prezidentských volieb 8 178
  8. Ján Šeďo: Malý cár : "Uvedomme si, že máme 2 atómové elektrárne". Vážne ? 6 431
  1. Pavol Koprda: Demografia a voľby - čo sa zmenilo od roku 1999
  2. Jiří Ščobák: Ivan Korčok aktuálně zvítězil ve facebookové diskusi nad Petrem Pellegrinim!
  3. Jiří Ščobák: Velikonoce jsou výborné na podporu Korčoka na sociálních sítích! Pojďme do toho! ❤
  4. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 76. - Arkdída - Vilkitský a Ušakov, ktorí sa zaslúžili o posledné arktické objavy
  5. Yevhen Hessen: Teroristický útok v Moskve a mobilizácia 300 000 Rusov
  6. Post Bellum SK: Prvé transporty smrti boli plné mladých dievčat
  7. Monika Nagyova: Synom, ktorí svoje matky nešibú
  8. Yevhen Hessen: Postup pri zdaňovaní príjmov pre odídencov z Ukrajiny

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu