Rozhovor s Mgr. Františkom Petrufom, zakladateľom siete dopravcov HALO CARGO.

Celý život túžil vymyslieť niečo revolučné.

Čo Vás priviedlo k myšlienke založiť platformu HALO CARGO?

Celý život som túžil vymyslieť niečo revolučné, čo by pomáhalo ľuďom. Keď som stál na rázcestí v rozhodovaní sa, čím sa budem v živote zaoberať, radil som sa ako vždy s mojou rodinou. Bol to práve môj brat, ktorý ma upozornil, že rob čokoľvek, len sa nikdy nevenuj doprave. Je to nevďačná práca, pri ktorej sú vždy všetci nespokojní. Nezaplatené faktúry načas, nedostatok dopravcov, nedôveryhodní klienti, nedokonalý systém. Hovoril z vlastných skúseností. Kým to všetko vymenoval, v mojej hlave sa už odohrával systém, ako to napraviť. Predsa nie je možné, aby neexistovalo niečo, čo by všetkých logicky spájalo a dávalo záruky k bezproblémovému fungovaniu. Ľudia, čo ma poznajú vedia, že keď je niekde problém, automaticky hľadám všetky možné riešenia, ktorými by si nik nepoškodil a to hlavne v smere k spokojnosti všetkých strán. Možno som mal byť mediátor, alebo niečo také. V každom prípade vždy platí, že je to o ľuďoch. Ale, keď im chýba záruka istoty a bezpečnosti, nepohnú sa ďalej. Alebo riskantne ohrozia svoj obchod, či firmu.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pochopil som, že v súčasnom nestabilnom svete je potrebné patriť pod bezpečnú sieť, ktorá tieto záruky ponúka a navyše je otvorená novým možnostiam a otvorenej priamej komunikácii medzi dopravcami a ich zákazníkmi, kde si môžu a majú si vzájomne z čoho vyberať.

Nebáli ste sa konkurencie?

S počiatku som ani nerozmýšľal, že niečo podobné už môže fungovať. Každopádne ak spomínané problémy naďalej pretrvávajú, asi toho nie je stále dosť na riešenie nepriaznivej situácie a teda nenechal som sa odradiť pri zistení, že podobné siete už fungujú. Myslím si však, že každá je výnimočná, revolučná a jedinečná v niečom inom a každá ponúka rôzny model podpory a preto si stojím za názorom, že dobrého nie je nikdy dosť. Závisí už od dopravcov a zákazníkov, komu čo vyhovuje viac.

SkryťVypnúť reklamu

Ako dlho sa platforma vytvárala?

Potreba platformy vznikla hneď po prvotnej myšlienke riešenia problémov vo svete dopravcov a ich klientov. Trvalo približne pol roka triedenia si myšlienok, čo všetko a v akej forme by mala obsahovať. Po jej spustení v prvej verzii sa však jej štart veľmi rýchlo zbúral a vtedy sme vedeli, že je potrebné vynaloženie maximálneho profesionálneho úsilia, kde sa dá počítať so všetkými úskaliami, ktoré sú s platformou spojené. Následne trvalo takmer tri roky intenzívnej spolupráce s množstvom kompetentných, aby sa zrodil náš produkt. Aj v tejto fáze sa potvrdilo, aké dôležité je spájanie sa v jednotnom cieli, vecne, jasne, efektívne a konštruktívne dosiahnuť požadované. V podstate sme absolvovali tento proces tvorby v spolupráci, čo je vlastne aj samotným cieľom celej platformy. Som presvedčený o pravdivosti starej dobrej frázy: „Viac hláv, viac rozumu“, alebo otrepaného hesla: „ V jednote je sila.“

SkryťVypnúť reklamu

Myslíte si, že Vaša platforma vyrieši dopravcom ich problémy?

Viem, že platforma svojimi možnosťami ponúka pomocnú ruku spoľahlivosti v serióznosti jej členov, čo je asi najväčšia obava každého dopravcu, či klienta. Ponúka nové obzory v stratégii a plánovaní jázd. Šetrí čas a peniaze, ba dokonca obohacuje členov o nové možnosti. Teda rieši toho veľa. V rámci HALO CARGO má buď špeditér úžasnú pomoc, alebo ho nepotrebujete vôbec. Priama komunikácia s klientom na medzinárodnej úrovni za pomoci automatického prekladača v rámci Európskej únie je nadštandardnou vlastnosťou, ktorou platforma disponuje. Jednoducho, ponúka mnoho možností jej využitia, je už na ľuďoch, čo z nej chcú využiť. Cítiť sa bezpečne vo svojom biznise je gro nášho cieľa, nepochybne tiež časová efektivita a nemrhanie peniazmi.

Čo by ste odkázali členom Vašej platformy?

Využívajme náš produkt naplno a vytvorme si navzájom kratšiu cestu k dosiahnutiu našich cieľov. Rýchlejšie, lacnejšie, efektívnejšie a bez obáv, pri uvedomení si dnešnej pandemickej situácie, kedy sa na peniaze zarába ťažko.

Najčítanejšie na My Horná Nitra

Komerčné články

  1. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? Takto internet rozšírite do každého kúta
  2. Ale že brutálny hráčsky notebook
  3. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  4. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  5. Priesady ako zo škatuľky
  6. Chceš vlastniť nový Galaxy S24, vyskúšaj ho vďaka Try Galaxy?
  7. Každý piaty zomrie
  8. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých
  1. Na zdraví záleží
  2. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  3. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  4. Jar bez únavy: Aktívny životný štýl ako liek
  5. Rozbieha sa online súboj o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  6. Súťaž Fénix – Kultúrna pamiatka roka štartuje online hlasovanie
  7. Štartuje online hlasovanie o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  8. Slováci hlasujú online za najkrajšiu obnovenú pamiatku
  1. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých 12 098
  2. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? 10 598
  3. Budúcnosť VÚSCH je v špičkovej medicíne a spokojnosti pacientov 8 773
  4. Každý piaty zomrie 8 587
  5. Devínska Kobyla teraz 6x dobrodružnejšia: Tipy, čo neprehliadnuť 3 776
  6. Trúfame si pristáť s lietadlom, ale na toto nám odvaha chýba 3 720
  7. Značka Cupra má na Slovensku už šesť nových Cupra garáží 3 506
  8. Ako sporiť na dôchodok? Radí odborník 3 086
  1. Slavomír Dzuričko: Vyskúšal som si Apple Vision Pro! Šialený headset za 4 tisíc dolárov
  2. Jozef Stasík: Ivana Korčoka podporujú len promedvedie strany. Môže nato doplatiť
  3. Ivan Mlynár: Ak Ficova čačka Peter Pelllegríni z billboardu sľubuje pokoj, tak sa naježia chlpy slepému analfabetovi.
  4. Lucia Nicholsonová: List prezidentskému kandidátovi Pellegrinimu
  5. Ivan Čáni: Nespĺňam kritériá na riaditeľa RTVS ...
  6. Julius Kravjar: Kandidáti
  7. Blanka Ulaherová: Iorana! (Prechádzky nielen po Patagónii – 4/4)
  8. Jozef Varga: Slúžil som v armádach štyroch štátov / 69. /
  1. Elena Antalová: Vídala som iného Danka s ochrankou 25 153
  2. Peter Kysela: BUM. A je to tu. 22 455
  3. Ivan Čáni: Tomáško od Tarabov, aj ja som bol „bezdomovcom zasypaným exekúciami“ ako riaditeľ RTVS. 20 673
  4. INEKO: Ambulantní lekári zarábali v roku 2022 v priemere 4 836 eur – najviac pediatri, gynekológovia a všeobecní pre dospelých, najmenej kožní a internisti 16 632
  5. Marek Mačuha: Problém zvaný Tipos 13 758
  6. Ján Šeďo: V roku 1982 som sa stretol s mechom udretým, on stále žije ? 11 120
  7. Martin Sukupčák: Ako SPP distribúcia okráda občanov 11 053
  8. Ľuboš Dobrota: Spolupracujú s cudzími tajnými službami? 7 777
  1. Monika Nagyova: Synom, ktorí svoje matky nešibú
  2. Yevhen Hessen: Postup pri zdaňovaní príjmov pre odídencov z Ukrajiny
  3. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 75. - V roku 1913 objavil Boris Vilkitský posledné súostrovie na Zemi - Severnú Zem
  4. Post Bellum SK: Pri vysídľovaní na nich v Budapešti kričali: vlastizradcovia!
  5. Yevhen Hessen: Založenie kryptomenovej spoločnosti: kľúčové kroky a úvahy
  6. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 74. - Podmorská expedícia Huberta Wilkinsa na severný pól - 1931
  7. Yevhen Hessen: Zákulisie vydávania: požiadavky a postup
  8. Monika Nagyova: Muži s kyticami, kde že ste?
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy z Správy Prievidza a Bojnice - aktuálne spravodajstvo na dnes| MY Horná Nitra

Lemmy Kilmister a jeho Motörhead bol skutočnou legendou rock&rollu s obrovským zástupom fanúšikov. Po jeho smrti vznikla veľká diera, ktorá našťastie bola rýchlo zaplnená.


Ilustračné foto.

Pre chrípku museli minulý týždeň v TSK prerušiť vyučovanie v jednej materskej škole.


TASR

Stavebník plánovaného obchodného centra (OC) na sídlisku Morovnianska cesta v Handlovej začne v tomto týždni s budovaním malého kruhového objazdu pred stavbou budúceho OC.


TASR
Ilustračná fotografia.

V bezplatnej právnej poradni advokáti odpovedajú na čitateľské otázky.


  1. Slavomír Dzuričko: Vyskúšal som si Apple Vision Pro! Šialený headset za 4 tisíc dolárov
  2. Jozef Stasík: Ivana Korčoka podporujú len promedvedie strany. Môže nato doplatiť
  3. Ivan Mlynár: Ak Ficova čačka Peter Pelllegríni z billboardu sľubuje pokoj, tak sa naježia chlpy slepému analfabetovi.
  4. Lucia Nicholsonová: List prezidentskému kandidátovi Pellegrinimu
  5. Ivan Čáni: Nespĺňam kritériá na riaditeľa RTVS ...
  6. Julius Kravjar: Kandidáti
  7. Blanka Ulaherová: Iorana! (Prechádzky nielen po Patagónii – 4/4)
  8. Jozef Varga: Slúžil som v armádach štyroch štátov / 69. /
  1. Elena Antalová: Vídala som iného Danka s ochrankou 25 153
  2. Peter Kysela: BUM. A je to tu. 22 455
  3. Ivan Čáni: Tomáško od Tarabov, aj ja som bol „bezdomovcom zasypaným exekúciami“ ako riaditeľ RTVS. 20 673
  4. INEKO: Ambulantní lekári zarábali v roku 2022 v priemere 4 836 eur – najviac pediatri, gynekológovia a všeobecní pre dospelých, najmenej kožní a internisti 16 632
  5. Marek Mačuha: Problém zvaný Tipos 13 758
  6. Ján Šeďo: V roku 1982 som sa stretol s mechom udretým, on stále žije ? 11 120
  7. Martin Sukupčák: Ako SPP distribúcia okráda občanov 11 053
  8. Ľuboš Dobrota: Spolupracujú s cudzími tajnými službami? 7 777
  1. Monika Nagyova: Synom, ktorí svoje matky nešibú
  2. Yevhen Hessen: Postup pri zdaňovaní príjmov pre odídencov z Ukrajiny
  3. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 75. - V roku 1913 objavil Boris Vilkitský posledné súostrovie na Zemi - Severnú Zem
  4. Post Bellum SK: Pri vysídľovaní na nich v Budapešti kričali: vlastizradcovia!
  5. Yevhen Hessen: Založenie kryptomenovej spoločnosti: kľúčové kroky a úvahy
  6. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 74. - Podmorská expedícia Huberta Wilkinsa na severný pól - 1931
  7. Yevhen Hessen: Zákulisie vydávania: požiadavky a postup
  8. Monika Nagyova: Muži s kyticami, kde že ste?

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu