Vozový park SAD Prievidza omladila nová flotila autobusov

Klimatizácia je v nových prímestských autobusoch samozrejmosťou, nechýbajú však ani LCD infopanely a internetové pripojenie.

SAD Prievidza zaradila v roku 2017 do prevádzky 40 nových autobusov. Dopravná spoločnosť tak podľa jej generálneho riaditeľa Michala Danka zlepšila kvalitu služieb a bezpečnosť cestujúcich, navyše zabezpečila aj plynulú prevádzku jednotlivých spojov. Investícia sa týkala autobusov rozmerov 10,5 až 12 metrov značiek Iveco a SOR, ktoré boli zaradené do prímestskej autobusovej dopravy v obsluhovaných smeroch Prievidza, Partizánske a Bánovce nad Bebravou.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Zámerom SAD Prievidza bolo zlepšenie kvality prepravy a kultúry cestovania, keďže v roku 2016 naše autobusy najazdili takmer osem miliónov kilometrov,“ uviedol Michal Danko, generálny riaditeľ SAD Prievidza.

SkryťVypnúť reklamu

Nízkopodlažný autobus Iveco Crossway, ktorý pribudol do vozového parku SAD Prievidza, bol špeciálne navrhnutý pre prímestskú dopravu. Je to univerzálny a spoľahlivý dopravný prostriedok, ktorý sa vďaka svojím kvalitám stal jedným z najpredávanejších prímestských autobusov v Európe. Do flotily 167 prímestských autobusov patria aj autobusy značky SOR, ktorá je známa modernými a ekologickými autobusmi. Nové technológie, vysoká kvalita, spoľahlivosť a ojedinelé konštrukčné riešenia sú základom pre ekonomické hospodárenie dopravcu. Nové autobusy znížili priemerný vek flotily na 4,8 roka.

Ako vysvetlil generálny riaditeľ spoločnosti, snahou SAD Prievidza bolo vypracovanie optimálneho plánu obnovy vozidlového parku tak, aby spĺňal požiadavky trhu, kvalitu cestovania a spokojnosti zákazníkov. Moderné informačné technológie, LCD infopanely, klimatizácia a iné doplnky ako napríklad internetové pripojenie wifi sa stali neodmysliteľnou súčasťou a štandardom výbavy.

SkryťVypnúť reklamu

„Pohyb autobusov monitorujeme online pomocou GPS a vďaka elektronickým pokladniciam máme presné záznamy o počte cestujúcich na jednotlivých trasách. To nám slúži na určenie kapacity vyťaženosti autobusov pre ďalšie plánovanie tak, aby sme premávku prímestských liniek prispôsobili požiadavkám trhu,“ dodal Michal Danko.

SAD Prievidza vznikla v roku 1949 odkedy prioritne zabezpečuje regionálnu dopravu. Ťažiskom sú okresy Prievidza, Bánovce nad Bebravou a Partizánske. Komplexne obsluhuje tiež mestskú hromadnú dopravu v Prievidzi, Bojniciach, Handlovej, Partizánskom a v Bánovciach nad Bebravou. SAD Prievidza je v regióne jedným z najvýznamnejších zamestnávateľov a v súčasnosti zamestnáva viac ako 400 zamestnancov.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Horná Nitra

Komerčné články

  1. Osem tipov, kam cestovať počas sviatku na konci augusta
  2. Ideálny čas na pohyb a dokonalú regeneráciu
  3. Hodnotenie profesionála: Maldivy si užijete i s nižším rozpočtom
  4. Bývanie v centre Bratislavy? Kúpa sa oplatí viac ako prenájom
  5. Operácia očí je riešením pre každú profesiu
  6. Majster cukrár radí: Tento dezert dodá každej letnej párty šťavu
  7. Private equity fondy priťahujú čoraz viac slovenských investorov
  8. S tanečnicou Katarínou Jakeš na výlete v Košiciach
  1. Ideálny čas na pohyb a dokonalú regeneráciu
  2. Osem tipov, kam cestovať počas sviatku na konci augusta
  3. Aplikácia Otvorené drevo potvrdzuje transparentnosť LESY SR
  4. Drevo pod kontrolou: Ako technológia RFID mení vývoz drevnej hmo
  5. Hodnotenie profesionála: Maldivy si užijete i s nižším rozpočtom
  6. Bývanie v centre Bratislavy? Kúpa sa oplatí viac ako prenájom
  7. Operácia očí je riešením pre každú profesiu
  8. Private equity fondy menia budúcnosť rodinného podnikania
  1. Majster cukrár radí: Tento dezert dodá každej letnej párty šťavu 14 445
  2. Bývanie v centre Bratislavy? Kúpa sa oplatí viac ako prenájom 8 978
  3. Osem tipov, kam cestovať počas sviatku na konci augusta 6 101
  4. Hodnotenie profesionála: Maldivy si užijete i s nižším rozpočtom 5 011
  5. Operácia očí je riešením pre každú profesiu 3 388
  6. S tanečnicou Katarínou Jakeš na výlete v Košiciach 2 619
  7. Hodnotenie profesionála: Hotely na Zakynthose prekvapia detailmi 2 422
  8. Private equity fondy priťahujú čoraz viac slovenských investorov 1 658
  1. Iveta Bakitová: Arménsko - krajina, ktorá prišla o svoj národný symbol Ararat.
  2. Marián Kozák: Pracovno- vzdelávacia návšteva Francúzska
  3. Andrej Kučeravý: Ako stráviť nestráviteľné
  4. Miroslav Daniš: Naša „opozícia“ príliš dobre spí
  5. Miroslav Lisinovič: Z mojej papierovej dielne: prírastky medzi miniboxami v roku 2025 (2)
  6. Štefan Šturdzík: Svitá nová nádej pre ľudstvo na boj proti rakovine.
  7. Elena Antalová: Boli sme veľmi vyspelá civilizácia
  8. Martin Zielosko: F1 Film
  1. Jaroslav Liptak: Kto stojí za 708 firmami? Robert Fico? Nie... hádajte znova. Kto je pani Ficová? 29 783
  2. Ivo Nesrovnal: Matúš, vďaka za pozvanie, ale pod toto sa nepodpíšem. Ad električka v Petržalke. 29 714
  3. Martin Sukupčák: Ako jeden primátor "urbanizuje" mesto L. Mikuláš 12 984
  4. Jozef Mačo: Nelegálne skládky odpadu pri osadách nemajú odstraňovať obce. Nie že nemajú, nesmú. 10 855
  5. Juraj Kumičák: Atrapa 7 391
  6. Daniel Guľaš: Drony nad Moskvou: Úderný zásah do ruskej ekonomiky 7 287
  7. Otilia Horrocks: Kto je tu vlastne podozrivý? Matovičovci, ktorí zverejnia mená — alebo tí, čo mlčia? 6 238
  8. Ľudmila Križanovská: Ukrajinský taxikár zažíva každý deň šikanu 5 123
  1. Marcel Rebro: Slováci dokážu závidieť polosirote rehabilitačný tábor a beznohému protézu
  2. Marcel Rebro: Kaliňákove tanky, Pearl Harbor a slovenský ministerský časostroj
  3. Marcel Rebro: Verím, že dobijeme dobrým ľuďom baterky
  4. Roman Kebísek: Štúr na Slovanskom zjazde r. 1848: Prioritou Slovanov nie je záchrana Rakúska
  5. Post Bellum SK: Priatelia-Maďari, ktorí zohrali kľúčovú rolu počas Nežnej revolúcie
  6. Radko Mačuha: Peter Pellegrini je prezidentom vojny.
  7. Marcel Rebro: Za každým padlým hrdinom zostala stolička pri stole. A často aj dieťa, ktoré stratilo otca
  8. Marcel Rebro: Deti z Nikopola túžia po tábore. Autobusy však nejdú, vodiči majú strach z dronov
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu