RÁZTOČNO. K incidentu prišlo v sobotňajšom súboji Premier Leauge medzi FC Chelsea a Liverpoolom (1:3).
Podľa Anglickej futbalovej asociácie (FA) voči Costovi nezačnú disciplinárne konanie, nakoľko mu hlavný rozhodca Mark Clattenburg v zápase neudelil ani žltú kartu. Podľa bývalého medzinárodného arbitra Howarda Webba mal byť Costa vylúčený.
„Z môjho pohľadu to mala byť pre Diega Costu jasná červená karta. Martina Škrtela fauloval a potom tam bol aj kopanec, ktorý je prejavom nešportového správania. Costa môže hovoriť o šťastí, že vyviazol bez trestu,“ uviedol pre agentúru Reuters Webb, ktorý pískal finále MS 2010 v JAR medzi Španielskom a Holandskom (1:0).