Reklama a morálka
ikoho zvlášť neprekvapí. Názory na jej existenciu sa však rôznia. Špičkoví menežéri ju považujú za nevyhnutnú zložku prezentácie svojej firmy či spoločnosti, laická verejnosť vníma reklamu v mnohých prípadoch ako rušivý alebo nevhodný prvok. Obzvlášť vtedy, ak je reklama provokujúca, ba dokonca hraničiaca s morálkou. Podobný názor na plagáty, donedávna umiestnené na reklamných plochách predovšetkým v centre Prievidze majú aj obyvateľky mesta, ktoré v uplynulých dňoch zaslali primátorovi mesta list. Vyjadrujú v ňom svoje nesúhlasné stanovisko s rozmiestnením reklamných plagátov, propagujúcich nevhodným spôsobom výrobok známej firmy na výrobu nealkoholických nápojov. Súčasťou písomného protestu je i zoznam osemdesiatich podpísaných občanov mesta, ktorí nesúhlasia s umiestnením reklamy na najfrekventovanejších miestach Prievidze. Aj keď nie je úlohou predstaviteľov samosprávnych orgánov riešiť podobné prípady, mesto požiadalo Radu pre reklamu ako kompetentný orgán o posúdenie etického kódexu reklamy. Arbitrážna komisia Rady pre reklamu hlasovaním dospela k záveru, "že sťažnosť na reklamu spoločnosti Coca Cola Slovakia, propagujúca výrobok Coca Cola light je neopodstatnená a jej uverejnenie nebolo posúdené ako porušenie Etických pravidiel reklamnej praxe platných na území SR".