Pri rešpektovaní elementárnych prvidiel slušnosti a základných princípov práva by celý problém mal vlastne skončiť buď verejným ospravedlnením sa autora článku v najbližšom čísle Prieboja, alebo v príslušnom právnom procese za verejné urážanie pracovníkov mestského úradu, ktorí sú v tomto prípade celkom neoprávnene a zo zjavnej nevedomosti pisateľa dokonca verejne hrubo osočovaní.
Aj keď je bežným javom, že v období volebných kampaní sa všeličo popíše a povykrikuje, spravidla sú útoky smerované na tých, ktorí vstupujú do volieb. A aj keď sa jednoduchý občan v období volebnej kampane nie vždy vie v spleti často naozaj umelo a účelovo vymyslených lží celkom dobre orientovať, i bežný občan, teda potencionálny volič vie, čo a kto sa volí v komunálnych voľbách. Vie, že sú to budúci poslanci a primátor (v mestách) či starosta obce, tj. samosprávne orgány miest a obcí, ktoré jediné majú právo rozhodovať vo veciach verejných, týkajúcich sa daného mesta či obce. A po dvanástich rokoch od zániku národných výborov a zákonného vzniku samosprávy miest a obcí by mal vedieť aj to, že obecné či mestské úrady sú ich výkonným orgánom, ktorý plní úlohu bez toho, aby mal právo rozhodovať o veci. Nemôže tomu byť inak ani v meste Handlová, kde pán Küffer odmietol ponuku samosprávnych orgánov mesta na spoločné podnikanie v lome, ktorý je riadnym vlastníctvom mesta Handlová na rozdiel od "vlastníctva", ktoré pán Küffer verejne vo svojom článku spomína. V jeho prípade ide len o nájomný vzťah k pozemkom vo vlastníctve štátu. Pritom jeho zámery boli veľmi pozorne prehodnocované v príslušných poradných orgánoch mestského zastupiteľstva (tj. v komisiách, v ktorých sú zastúpení okrem poslancov i radoví občania mesta), na mestskej rade i samotnom mestskom zastupiteľstve. Skutočnosť, že pán Küffer nepresvedčil samosprávne orgány mesta Handlová, naozaj nie je a nemôže byť vinou pracovníkov MsÚ Handlová. A rovnako nie je a ani nemôže byť chybou pracovníkov MsÚ, že samosprávne orgány mesta, ktoré jediné majú zákonné právo rozhodovať o spôsobe využívania majetku mesta, rozhodli o využití kameňolomu mesta tak, ako rozhodli, nepochybne s ohľadom na záujmy občanov mesta. A na dovŕšenie všetkých potrebných faktov pre objektívny úsudok čitateľa tohto stanoviska sa žiada ešte dodať, že všetky rozhodujúce povolenia na ťažbu kameňa mimo pozemkov vo vlastníctve mesta vydávajú príslušné štátne úrady a nie samosprávne orgány mesta Handlová a už vôbec nie pracovníci MsÚ. Po zvážení uvedených skutočností si každý súdny človek musí položiť otázku, o čom vlastne článok "Handlovský socializmus" je. Odpoveď na túto otázku ponechávam na čitateľa. Ing. Ján Pisch, prednosta MsÚ Handlová