Streda, 20. január, 2021 | Meniny má DaliborKrížovkyKrížovky

VYBAVILI SME ZA VÁS

Kedy príde čašníčka?

Pri slove Golem si človek predstaví niečo rozprávkové, veľké a famózne. Keby pán Werich videl dnešnú podobu "svojho" Golema, bol by sklamaný. Golem bol svojmu "zákazníkovi" oddaný...

Hovorí sa, že reštaurácia je zlatou baňou pre majiteľa a to hlavne počas leta. Vyhladnutí dovolenkári minú veľa peňazí v týchto zariadeniach, aby uspokojili potreby svojho žalúdka. Na základe mojej skúsenosti si pravdepodobne obsluhujúci personál v reštaurácii Golem zamieňa príslovie "Náš zákazník - náš pán!" za vlastné heslo "Menej obslúžsných zákazníkov - menej práce!"

Počas horúceho 22. júla po absolvovaní nákupov som pozvala dcéru na obed do uvedenej reštaurácie. Pohodlne sme sa usadili a čakali na privítanie a adekvátne obslúženie. Márne. V hrdle sme mali vyschnuté, v žalúdku nám škvŕkalo. Po pol hodine som si dovolila osloviť čašníčku, ktorá sa v práci "netrhala". Prečo aj, keď sa riadila horeuvedeným vlastným heslom. Po krátkom čase, s veľkou nechuťou, mi doslova hodila na stôl, na ktorom boli mimochodom omrvinky a krčiažteky od kečupu po predchádzajúcich stravníkoch, jedálny lístok. Keď som si po ďalších 15 minútach dovolila položiť ďalšiu otázku, za aký čas môžem očakávať jedlo, odvrkla mi: "Za dvadsať." Keďže som už sedela v reštaurácii pomaly 50 minút bez povšimnutia, rezignovala som.

Asi uznáte, že vám neodporúčam návštevu tohto zariadenia počas služby personálu, čo som zažila ja. Po hodine som odchádzala hladná, smädná a dvakrát pobúrená. Za seba a tiež za dcéru, ktorej pokazili radosť zo spoločného obeda

s mamou.

* * *

Tento list sme prostredníctvom e-mailu dostali do redakcie od našej čitateľky J. Š. O vyjadrenie sme požiadali (funkcia a presné meno) Madaja:

V prvom rade sa chceme ospravedlniť nielen čitateľke, ale všetkým hosťom, ktorí u nás museli dlhšie čakať na obslúženie. Spôsobené to bolo akciou, ktorá u nás prebieha a láka veľa zákazníkov. Samozrejme to neznamená, že si čašníci nebudú všímať zákazníkov a správať sa k nim úctivo. Čašníčka, o ktorej je reč v liste, už u nás nepracuje, pretože za svoje správanie dostala výpoveď. Ubezpečujeme našich zákazníkov, že sa budeme snažiť, aby bol čas čakania na obslúženie a vybavenie čo najkratší. Veríme, že prípad opísaný v liste sa už nebude opakovať.

Spracoval: - mak -

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ e-mailom

Inzercia - Tlačové správy

  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  4. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  5. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  6. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  7. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  8. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  9. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  10. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  4. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  5. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  6. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  7. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  8. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  9. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  10. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 26 747
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 23 979
  3. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 12 282
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 10 930
  5. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 699
  6. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 7 448
  7. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 233
  8. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 609
  9. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 496
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 5 573
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy z Správy Prievidza a Bojnice - aktuálne spravodajstvo na dnes| MY Horná Nitra

Mobilné odberové miesto pri bojnickej nemocnici bude fungovať i počas víkendu

Mobilné odberové miesto (MOM) pri Nemocnici s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach bude fungovať aj počas 23. a 24. januára.

Testovanie na nový koronavírus.

Mesto Handlová zriadi na skríningové testovanie 13 odberných miest

Mesto Handlová sa pripojí k skríningovému testovaniu obyvateľstva na ochorenie COVID-19. Počas víkendu 23. a 24. januára zriadi 13 odberných miest.

Celomestské testovanie v Košiciach.

Polícia pátra po Ľubošovi Blahovi

Policajti hľadajú Ľuboša Blahu z Hornej Vsi.

Pozor na snehové jazyky a záveje

Slovenský hydrometeorologický ústav vydal výstrahu prvého stupňa pred snehovými závejmi a jazykmi.

Na cestách pozor na snehové jazyky.

Najčítanejšie články MyRegiony.sk

Polícia pátra po Ľubošovi Blahovi

Policajti hľadajú Ľuboša Blahu z Hornej Vsi.

Frajeri jazdili autom po zamrznutej priehrade, prelomil sa ľad

Ľad si zmýlili s cestou. Mementom pre všetkých by mali byť tragédie, ktoré sa na Oravskej priehrade stali, no zdá sa, že ľudia sú nepoučiteľní.

V Trenčíne pribudne ďalšie záchytné parkovisko, bude bezplatné

Jeho kapacita nepresiahne 60 parkovacích miest.

Zoznam mobilných odberových miest v Turci

Tieto mobilné odberové miesta fungujú už dlhšie, ďalšie odberové miesta budú mestá a obce vytvárať.

Už ste čítali?